Nekromanti Ändra namn

Minimoni

Homelander
Hej hej.
Jag vill byta mitt tråkiga inloggningsnamn Tzimisce_ till något annat. Finns den möjligheten gär på forumet och hur ska jag göra?

Tzimisce som vill vara MiniMoni istället!

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jag frågade...

...Olle om det för länge, länge sedan och då var det inte möjligt. Så om inte någon uppgradering har skett på den punkten får du nog helt enkelt skapa en ny användare om du tröttnat på namnet.

Insignia

Swashbuckler
Eller...

... försök charma en administratör till att ändra det åt dig. Det funkade ju för Balderk.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Uppenbarligen...

...har tekniken gått framåt sedan då jag frågade (vilket inte är så konstigt för det var många år sedan). :gremtongue:

Men nu är ju frågan, vad var Balderks namn innan? *nyfiken*

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Re: Ändra namn -- jovisst går det

Jag frågade forumchefen härom året och fick mitt forumnamn ändrat. Det var tydligen inte svårt längre.

Ackerfors

Alas, your rapids!
För er som vill ändra namn

"Jag vill byta mitt tråkiga inloggningsnamn Tzimisce_ till något annat. Finns den möjligheten gär på forumet och hur ska jag göra?"

Det finns möjlighet att byta användarnamn, men det är en rätt omständig och jobbig process för databasen, vilket gör att det inte används särskilt ofta.

Dock bör vi nog kunna ordna så att du, och om det är några fler, får byta namn. Skicka ett PM till mig med nuvarande namn och önskat namn så byter jag någon gång då det är lugnt på sidan, lite trafik och så.

Är det fler som vill byta så tar vi det på en gång. Skicka ett PM, som sagt!