Ska väl erkänna att jag visste att hon och exet var på väg att glida ihop igen; det var mest själva flytten som vad nyheten...Patrick Bateman said:Din kväll hade inte kunnat bli värre om den så hade regisserats i en sitcom! Du tänker "Jag kan väl stå ut med en sugig svensk film, om det för mig lite närmare den söta kollegan...mmmmm." Men icke, under maten släpper hon bomben att hon är på väg tillbaka till sitt ex... Det enda som jag ser hade kunnat varit värre, vore om hon släppt bomben efter filmen. Nu visste du åtminstone på vilka kriterier du skulle genomlida spektaklet.
Tycker jag minns ett sådant avsnitt... Har de gjort ett till? Eller ser du på actual marksänd TV?Patrick Bateman said:Jag kan lätt se Ted Mosby i How I met your mother gå på en dejt med liknande förutsättningar. Han hoppas på lite action, men tjejen är upptagen. Lustigt sammanträffande, i ett av gårdagens (100502) avsnitt handlade det om folk som hade någon på kroken - dvs tjejen var hela tiden upptagen och kunde inte dejta Ted - just nu. Men sen så kanske...
Äh, jag har rätt hårt skinn vad gäller rejection och har en ganska god historia av att kunna "vara vänner efteråt" om det nu blir nåt och det sedan skiter sig.Patrick Bateman said:Jag antar att du kan hålla dig för skratt nu, men jag hoppas du kan se de komiska poängerna om en tid. I det stora hela ska du nog också vara glad för att det inte gick längre med din kollega. På en begränsad arbetsplats som en skola, skulle i alla fall jag akta mig för att få till det med någon av arbetskamraterna. Om det funkar, javisst. Men om det går dåligt....ugghhhh.
Sedan ser jag de komiska poängerna redan nu - jag tycker att det är asroligt, alltihop.