Ha ha! Bra inlägg!
Jag sitter gärna på jobbet och det sinkar defenitivt ner min arbetskapacitet. Varje gång forumet går ner får jag höra massor med komplimanger från kunder för att jobben blir klara så fort och de undrar om jag arbetar med något nytt program eller vad det annars kan vara som gör att projekten blir klara så tidigt...
Rätt pinsamt egentligen... Och varje gång jag börjar jiddra med Krille så tvingas jag arbeta en massa övertid och kommer efter med alla projekt. Mina kunder borde egentligen betala Krille för att hålla sig undan från forumet, så att mina jobb kunde bli klara någon gång! :^)
Hä hä, skämt åsido, det blir väl snarare så att jag ligger hemma med datorn på magen och fördelar mina arbetstimmar i småsjok utspridda över hela dagen istället, så att jag kan varva med allt rollspelstjatter jag behöver. Nu sitter jag ju i styrelsen i företaget, så jag kan ju inte bete mig hur som helst utan jobben måste bli klara på avtalad tid.
Men visst, en del fördröjningar kan det ändå bli. Jag borde defenitivt arbeta allt jag kan NU, till exempel, och inte svara på ditt inlägg...
/Rising