Nekromanti Äntligeeeen uppe!!

Det var på tiden. Det tog nästan en vecka för www.rollspel.nu att komma tillbaka igen.....och under den tiden hade jag inget att göra på tiden som var över........

Tack till Gardener för att ha uppgraderat systemet och likaså stort tack till den som fick betala!

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.

Vindhand

Myrmidon
Tack till Gardener för att ha uppgraderat systemet och likaså stort tack till den som fick betala!

Håller med! Ni gör ett jättebra jobb här.

Gardener

Champion
Re: Tristess

Efter alla desperata rop från olika besökare som jag fått börjar jag fundera på om det inte vore bra att införa en dag i månaden då vi stänger ner hela webbplatsen. Så ni lär er att kunna leva utan den. ;]

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Ackerfors

Alas, your rapids!
NEEEEEEEEEEEEEJ [nt]

[color:black]

//Martin
"Ge aldrig råd för den dumme tar dem inte och den vise behöver dem inte."

Gardener

Champion
Mer info?

Jag skrev på förstasidan att jag skulle komma med mer info, men jag har funderat lite och jag tror ingen skulle vara intresserad av att läsa en bok på ett par hundra sidor som handlar om hur precis allt går fel. Men om det finns intresse kan jag ju alltid knåpa ihop den, "Murphy hade rätt - Historian om Galilei". =P

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Re: Mer info?

Jag är iofs rätt intresserad av att höra om dina vedermödor. DEt som är bra med om du beskrev lite var du tvungen att gå igenom är att ala lättare förstår vilken ansträngning det tar att ha www.rollspel.nu uppe på så kort tid. Än en gång, tack Gardener!

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.

Johan K

Gammal & dryg
Yiihhhaaa !

Håller med dig, det har varit trist att servern har varit nere. Men nu så verkar allt bra igen !!

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Jag borde...

...likt "Yassilus" skrika Nej! rakt ut, men jag tror nästan jag håller med.

Det borde införas en "ledig" dag i månaden. Då får man ju "träna" sig på att överleva tillfällen då rollspel.nu ligger nere.

*Känner att jag kommer bli ruskens nedröstad!*

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>