Nekromanti Äntligen färdig

Zadrith

Hero
Nu är jag äntligen färdig med alla reglerna till mitt Universalrollspel Omnimodus och resultatet finns att betrakta på: http://hem.legend.se/omnimodus/
Det saknas fortfarande ett register och några illustrationer, och innan jag ger ut den slutgiltiga versionen skall jag även infoga ytterligare ett par appendix med olika typer av speldata.
Ta gärna en titt och ha åsikter!

Muggas

Hero
Laddar hem och tar en titt.... inga färdiga spelvärldar ännu? har du använt systemet under riktiga spelsessioner i ngt sammanhang?

Zadrith

Hero
Spelsystmet är testat i de tre olika spelvärldar som jag håller på med och som alternativsystem i EONs spelvärld Mundana (och i två olika spelgrupper).

Det finns en del material till en av spelvärlden på nätet men det är än så länge enbart medlemmar av mina spelgrupper som har länken till den men om du är intresserad av att ta en titt så skicka mig ett personligt meddelande så kan du få adressen.

Zadrith

Hero
Jo, det ser nog lite mastigt ut men det är ett ganska enkelt system och fälten används relativt konsekvent så jag tror inte att det är något stort problem när man väl börjar spela.
Jag tackar i vilket fall för synpunkten och ser fram emot fler. :gremlaugh: