Nekromanti Äntligen har mina spel en plats att bo på!

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Efter flera års osäker tillvaro, med placering i flera olika hyllor och kartonger, har mina rollspel nu äntligen fått en alldeles egen hylla.

Bilden togs innan hyllan fylldes helt, men längst ner bor nu diverse kort- och figurspel. Brädspelen får finna sig i att bo någon annanstans.

Attachments

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
solvebring said:
Är de liggande travarna också spel, eller är det rollspelstidningar?
Tidningar: Dragon, Dungeon, Sinkadus, Rubicon, Codex, Grey Ooze, Gryning, Morgonstjärnan, Sverox, Signaler, etc.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Häromveckan uppgraderade jag min samling till att få finnas på tre hyllor från två, och gick och tänkte på vilken nördhåla mitt vardagsrum måste kännas som.

Och visst Rock bandtrummorna, TV-spelen och datorhörnan hjälper väl inte, men plötsligt känns mina tre hyllmeter ruskigt nogsamt utvalda och utsorterade rollspel ganska OK... =)

Jag hade kunnat ha mer, men jag har sålt allt jag kommit på att jag inte tycker om eller inte kommer att spela eller inte får nån inspiration från.

Funderar på att fota grejerna imorgon, orkar nog inte nu =)

Tibbelin

Warrior
krank said:
Häromveckan uppgraderade jag min samling till att få finnas på tre hyllor från två, och gick och tänkte på vilken nördhåla mitt vardagsrum måste kännas som.
Ett bra vardagsrum ska i mitt tycke visa personligheten hos den som bor där, inget är så tråkigt som ett stelt och tomt vardagsrum.

En äkta nörd ska därför givetvis ha en nördhåla till vardagsrum. Varför dölja vem man är?

Johan K

Gammal & dryg
Uj!!
Det där var ju ett & annat spel ja.. Inte utan att man blir lite avis på dig Dante!!