Nekromanti Äntligen klart

Dragon_Fire

Veteran
Jag har äntligen gjort klart mitt rollspel som jag nu kallar År 3510. Jag undrar bara vet ni hur man gör om det till PDF?

Krille

Super Moderator
"Jag undrar bara vet ni hur man gör om det till PDF?"

Standardfråga. Det finns två möjligheter:

1) Den dyra: köp Adobe Acrobat. Installera. Klicka på PDF, eller välj exportera till PDF, eller välj PDF-skrivaren.

2) Den billiga: installera en postscript-drivrutin (följer med på Windows-skivan), installera Ghostscript (finns ett antal andra alternativ), skriv ut till Postscript som fil, använd Ghostscript för att bygga om .ps-filen till PDF.

Detaljer och länkar finns om du söker.

T-RED

Warrior
'PDF 995' är ett sådant gratis program som jag antar är lättare att hitta än en postscripts funktion (låter till och med läskigt ju) lätt hanterat dessutom...

Troberg

Sinister eater
Kan man alltså bara anväda abobe acrobat reader för att gör om den eller tar jag helt fel nu
Nej, du behöver stora Acrobat, bra readern räcker inte.

Frixeray

Swordsman
Eller den riktigt enkla vägen...

Såvida du har bredband, vill säga.

Ladda ner OpenOffice.org, som är ett helt gratis office-paket med ordbehandlare och allt. Där kan du spara dina dokument direkt som PDF utan nåt som helst krångel. Och givetvis kan den läsa Word-dokument! Fast filen är som sagt på 60+ meg...

Min tanke var att inte göra ren reklam, även om det nästan verkar så. Jag är trött så det blir inte bättre än så här då...