Nekromanti Äntligen!

Runde Rolf

Swordsman
Det var ett tag sen jag startade en egen tråd här på forumet men nu är det dags igen/images/icons/wink.gif.

Det har tagit mycket mer tid än väntat och detta beror både på skola och slöhet från min sida men nu har äntligen både skogstrollens shamanism och vildalverna kommit upp på min sida. Båda är till DoD6 men jag är rätt säker på att de inte ska vara för svåra att konvertera till tidigare verisioner. Anledningen till att jag skriver detta är inte bara för att göra reklam för min sida utan det är också för att det var många här på forumet som hjälpte mig och Sitor med böner till shamanismen och utan er hade det aldrig blivit färdigt.

De arketyper som jag och Sebbe(Sitor) jobbade med är fortfarande på gång men vi behöver hjälp, det är nämligen så att vi inte kan komma på så många yrken eller sorter av "vanliga" eller intressanta människor att beskriva. De vi redan har är Krigare/Rövare, Jägare, Tjuv och Lönnmördare. Vi ska även göra Sjöfarare och Handelsresande men sen börjar våran insperation att sina. Tycker ni att vi ska göra något mer och i så fall vaddå?

Tacksam för all hjälp vi har fått och för all hjälp vi förhoppningsvis kommer att få.

<A HREF="http://www.spelaroll.net/svultnasvinet" target="_new">http://www.spelaroll.net/svultnasvinet</A> runderolf@hotmail.com

Ofeig

Warrior
Liten fråga bara, när kommer det utlovade upplösningen?

En otålig Róbin

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!

Hasse

Hero
Trevligt!

Har iofs bara hunnit titta som hastigast på dem men de ser bra. Vem har gjort illustrationerna, de var mycket bra.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Hehe, tänkte precis gå in på Svultna Svinet för att titta på Vildalverna (perverst intresserad av alver) när jag kom på att den sidan ligger på vår server som står där *pekar* och för tillfället inte är inkopplad. *känner sig lite dum*

/Gloria Excelsior