Nekromanti Är det bara jag?...

G

Guest

Guest
Ärligt talat :)

Censur iden är bra men den skulle aldrig funka i sånt fal skulle moderatorerna vara över flödiga och det skulle det inte gilla :)

... Doedinan som förövrigt inte tycker om bönder, -"Dom borde av skaffas"

Vindhand

Myrmidon
Re: He he

Nej, mest nyfiken... Om EG har något att säga så är jag naturligtvis intresserad av att lyssna men vaga antydningar räcker inte långt.

G

Guest

Guest
Drar dig bara i benet [NT]

...

... Doedinan som förövrigt inte tycker om bönder, -"Dom borde avskaffas"

G

Guest

Guest
JA!

Och ett paraply ock så i mot det hemska moderatorernas varningar ;)

... Doedinan som förövrigt inte tycker om bönder, -"Dom borde avskaffas"

Elder Girov

Swordsman
Hehe...

Det bär emot, men här kommer det; du kanske också har skit bakom spakarna? Jag har förmodligen det...

Har jag inte skrivit nog med inlägg för att bli Webchef snart? - Axel

Vindhand

Myrmidon
...

Det bär emot, men här kommer det; du kanske också har skit bakom spakarna?

Du menar rent generellt då, utan att ha några konkreta exempel? Hmm.. så meningslöst.

Jag har förmodligen det...

Det var ju tråkigt... Kan du inte göra något åt det?

Sodivra

Champion
Re: ...

Bakom spakarna bör ju vara en metafor för det som styr och ställer. Skit bakom spakarna betyder väl att han antyder att du är korkad. Stenar är väl stenar i glashus.

Min psykoanalys: Girov är väldigt rädd för att folk ska ta upp hans område, och försvarar sig med halvuttalande angrepp. (Hehe hur känndes det när DITT beteende blev tolkat nu då Girov? /images/icons/tongue.gif<-[Retsam tunga])

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

Elder Girov

Swordsman
Erfarenhet...

Jag vill minnas att du, vid tidigare tillfälle, har rackat ned på mig och jag på dig (minns inte vem som började, men det var nog jag).

Jag anser inte att jag har skit bakom spakarna, jag tänkte bara gardera mig och bespara mig själv en massa pikar.

-HNIC-

Elder Girov

Swordsman
Bra försök...

Det börjar bra. Jag tyckte att det räckte med en antydan, men tydligen inte. Sedan ville jag ju inte verka vara en dryg översittare, därav "stenar i glashus"-kommentaren. Men vilket skulle var mitt område, menar du?

Förresten, hur är det med dina spakar? /images/icons/wink.gif

-HNIC-

Vindhand

Myrmidon
Re: Erfarenhet...

Jag vill minnas att du, vid tidigare tillfälle, har rackat ned på mig och jag på dig (minns inte vem som började, men det var nog jag).

Man kan vara oense utan att någon av parterna är korkad :)

Sodivra

Champion
Äh!

Äsch jag bara jävlas lite med dig.. F'låt om du tog illa upp.. Inte för att jag menade det men om du vill veta vad jag "område" betydde så menade jag revir, livsrum.. Inte så mycket ditt område i forumet, utan snarare att du ville märkas och inte glömmas bort.

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\