Thanx man,
Ja jag vet inte vad jag får ner priset till. Jag räknar inte med att gå plus, förhoppningsvis +/- 0. Om rollspel.nu tillåter lägger jag gärna upp en site här, annars bygger jag en egen. den kommer inte bli flachig för jag är inte så grym på design och vill mest lägga ut text och senare bidrag från andra spelare, Men på siten kommer en preview på det som är med i boken.
Den blir inte 1600 sidor, den blir kortare då den sätts. 1600 sidor skulle kosta 7000 för 10 ex. Då preview siten är klar och jag vet att det trycks kommer jag ta upp beställningar - man får självklart reservera ex redan nu om man vill.
tack för att ni hejar på. Jag är nu klar med världen och har de sista 75 sidorna Kampanjregler kvar som jag ska börja plöja strax. Sen är det lite stavkoll, replace grejer etc som tar några dagar men jag ör mycket nära målet.
Stjärnkartorna kommer jag lägga å nätet. problemet är att de är A3. Man kan ju göra dem till A4 i ett bild behandlingsprogram men det slgo mig att de kanske blir mycket sämre då. Kanske får man ta en diskett och skriva ut dem på ABA kkopia eller liknande om man inte har tillgång till en A3 skrivare men det kostar inte mycket, ett par spänn kanske och det är ca 5 stycken. Jag är ledsen för detta men jag kan inte distrubera stjränkartorna också. Jag är inte neogames