Nekromanti Är drömmar OT? o_O

Gardener

Champion
Re: Now you've done it..

Jag kunde bara inte hålla mig. =]

Får ändra tillbaka den så småningom, men nu måste jag vila lite, har begynnande migrän tror jag. =[

Storuggla

Champion
Hur mycket?

Hmm.. 20 spänn. Om en sydväst ingår så blir det 30.
Rising i galonbyxor ger dock 50, mest för att galonbyxor är kuligare.

Storuggla, har en sydväst någonstans

walium

Ganska töntig, faktiskt
Inte rättvist!

Så allt man behöver göra för att få sin egen titel är att skriva ett inlägg där man påstår att man haft en konstig forumsrelaterad dröm? Det var det värsta.
Öhhh....inatt drömde jag att jag var inblandad i en häftig duell med administratörerna och moderatorerna. Vi var alla klädda i piratdräkter. Arvidos hade en lapp för ena ögat och Storuggla satt i form av en liten papegoja på hans axel och skrek svordomar mot mig. Gardener träffade mig med sin krok och jag föll överbord. Men istället för vatten var där.....keso. Två stora fiskar simmade omkring och bråkade om vad som var mest skrämmande plastankor och eller vykort med huggtänder. Sedan vaknade jag helt kallsvettig.

Troberg

Sinister eater
Jag drömde att Ymir gjorde ett ilsket inlägg om mig. Han sade att även om jag är ganska trevlig så är jag en fiende till forumet, och borde ha en särskild titel så att alla blir medvetna om det. Sedan sade han att alla admins och moddar var överens om det, utom Krille som var vilseledd av mitt ständiga smicker.
Vilken skit! Jag ska gå och lägga mig genast och drömma om hur Ymir utsätts för behandling med tjära och fjädrar!

Revenge! (fast inte för Skibereen...)

walium

Ganska töntig, faktiskt
Mummel...

Jag vet nog sanningen. Tror ni inte att jag har genomskådat era lömska planer? Ingen lurar mig, jag ska inte vila förrän jag fått min egen titel.

*svänger med slängkappan till ljudet av Arkiv X introt*

Johan K

Gammal & dryg
Eeehhhaa ?? va??

Har ju inte sett ett sådant inlägg...
Kan bero på att jag har varit för full eller för blind :gremgrin: :gremgrin:...

Sodivra

Champion
Arrr!

Hmm, kanske jag ser ut som en pirat, litegranna.. Nåja.
Jag har iallafall drömt forumdrömmar två eller tre gånger.. Minns inte direkt något, men det var inga absurda saker, lite drömlika bara. Med fokus på relationerna mellan oss på forumet, liksom. Ja, det är väl alla forumdrömmar, men här var det inte lika metaforiskt.. Även om det hade den där lite absurda drömkänslan, som sagt..

Quan'talis

Swashbuckler
Re: Tjära och fjädrar

Ymir, hämtar päronet

Eeeek! V-vad ska du göra med päronet?

Ack, att tvingas stiga upp i arla morgonstund och mötas av ett hotfullt inlägg som det här! Nu kommer jag ju inte att ha sovit på hela natten av rädsla, retroaktivt.

-JPS- kan för övrigt påpeka att det är rätt tomt på forumen före gryningen en söndagsmorgon.

Troberg

Sinister eater
Det är fas 1. Mer är på väg... [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Insignia

Swashbuckler
Re: Now you've done it..

Vadå, fick jag en ny titel? *stirrar* Det måste ha varit medan jag sov. Jag missade den helt och hållet ;_;

Insignia

Swashbuckler
"snart Storuggla också"

Honom lurade jag över för länge sedan >:D
Om jag inte minns fel så köpte jag aktiemajoritet eller något...

Insignia

Swashbuckler
"Jag drömde för övrigt att det hade kommit in vatten i forumet och att det flöt omkring inlägg överallt. Gardener sa att han skulle lete reda på läckan när han hade tid, men det kunde nog dröja ett tag."

Bwa-ha-ha-ha!! Den var kul :gremgrin: