Nekromanti Är du rädd för din flickvän?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
...jisses. Jag vet inte; den är säkert bra, men jag känner att det nog finns ordentlig risk för blodtryckhöjning av att läsa den, för min del.

Jag önskar dock boken och dess författare lycka och välgång.

För egen del ligger dessutom 116:- över vad jag är beredd att betala för en E-bok.

Hellzon

Långsamma Vargen
krank said:
För egen del ligger dessutom 116:- över vad jag är beredd att betala för en E-bok.
113 riksdaler kostar den ju. Nog för att jag håller med i allmänhet, men lite hårt är det att kräva tre kronor av författaren per bok. :gremwink:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Hellzon said:
113 riksdaler kostar den ju. Nog för att jag håller med i allmänhet, men lite hårt är det att kräva tre kronor av författaren per bok. :gremwink:
Bah! Där får man för att man läser och skriver slarvigt =)

Arfert

Facit
Jag för min del tror att jag avstår... känner inte för en ny hjärnblödning.. för det är inte nån slags satir a la Monthy Python? Eller Kurt Vonnegut?

anth

Vetefan
Blev lite impad när jag såg att hela serien består av 1400 sidor.

Fråga: får man hela serien för 113 kr, eller bara första delen?
Och om man bara får första delen, hur många delar är det?

Sapient

Swashbuckler
Jag tipsade min kollega, som driver bloggen "Feministbiblioteket".

"Intressant, den ska jag sätta upp på att läsa-listan", svarade hon. :gremsmile:

Doomhamster

Swordsman
Hellzon said:
krank said:
Tja, vissa böcker jag läst har fått mig att önska att jag kunde kräva författaren på skadestånd...

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Förläggarens fru undrade vad jag hade för erfarenheter av kvinnor och hur jag mådde egentligen...

G

Guest

Guest
Haha, det här måste jag läsa. Någon gång. Tur att det är en ebok iaf - så min redan litteraturtyngda lägenhet slipper ännu fler luntor... :gremlaugh:

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Covert Novel to RPG

I förra galaxen hade jag provinsen Femme som byggde på den boken. Där kvinnor hatade män. Det blev lite för löjligt så jag strök den. Kanske kan den återuppstå som en planet.

/Niklas som också hade en mening han minns att "provinsen NN hyser också galaxen bästa fotbollslag". Måste varit något skrivet mycket mycket sent på natten...

Doomhamster

Swordsman
Re: Covert Novel to RPG

Niklas73 said:
I förra galaxen hade jag provinsen Femme som byggde på den boken. Där kvinnor hatade män. Det blev lite för löjligt så jag strök den. Kanske kan den återuppstå som en planet.
...eller kanske är det fortfarande lite för löjligt. Om du ursäktar att jag säger det.