Nekromanti Är Neogames det schysta spelföretaget?

Eagle

Swordsman
Hej!

Jag undrar om Neogames kan förse oss med en PDF av den gamla spelledarskärmen, till dess den nya släpps till försäljning? Som det är nu går det inte att köpa varken eller. Eller om de åtminstone kan lägga upp de viktigaste tabellerna på sin hemsida, som man kan använda provisoriskt till dess de släpper en riktigt spelledarskärm. Jag ska vara spelledare och vill slippa slå i boken hela tiden. Alternativet är att kopiera de viktigaste tabellerna från regelboken, men det är knepigt för marginalerna försvinner lätt om man inte bänder boken ordentligt på kopiatorn, men då är jag rädd att förstöra boken. Skulle det schysta spelföretaget Neogames förlora väldigt mycket pengar på att lägga upp några enstaka (men viktiga) tabeller i PDF format på sin hemsida eller på forumet?

Vänliga hälsningar
Henrik

Zalpurgius

Veteran
Skapa dig en personlig skärm

Vad jag minns av den gamla skärmen så var det vissa tabeller som var på "utsidan" mot spelarna. Förstår inte poängen och det var rätt så störande.
Mitt tips är att du kollar igenom regolboken och pusslar ihop en personligt skärm.