Nekromanti Är ny här...

hatten

Swashbuckler
Soldat och guru riddare osv kommer av att sidan har ett avancerat program som spårar upp ens identitet coh skapar ett släkträd ju fler soldater du har i din släkt desto störe chans att du blir Riddare och har du haft gott om bönder så blir du grisoldare..
Sen folk som är GURU har indiskt på brå... *skrattar*..

Nä retas bara det är en "Status" vi som har riddare eller Guru är riktiga Nördar som skrivigt Otroligt många inlägg och därför ökat i status.. *ler* välkommen...

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Är ny här... OT

Undrar hur min släktfördelning skulle arta sig då. Få se, doktor, präst, överstelöjtnant, hörselassistent, arkitekt, telefondirektör, tandläkare, hemmafru, guldsmed, läkare, präst, datatekniker, säkerhetschef, produktionsansvarig --- tja, vad kan det bli... vill inte ens tänka tanken.

En variant på det hela är att kika på de som man är mer bekant med på forumet... och då blir jag.... Hm, något vått som du nyss stampade på?
Bekanta på forumet... Riddaren, och Ulvtand... Leder inte långt som jag kan se det. Blir något i stil med Studerande butiksbiträde???

*undrar om jag någonsin kommer stiga i graderna?*

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast

tobbetl

Veteran

Det är väll inte dumt att vara krigare.

/tobbe(som bara är vapenbärare)

Power to the Sword!

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb

*funderar* Men, jag skulle nog inte ha något emot en titel som Lady... men det är la omöjligt att genomföra - om inte herrarna bakom forumet bestämmer sig för att ha två kryssrutor med kön förståss.

Dessutom strävar jag att bli druid, det verkar vara en trevlig titel.... Inte mycke bonka bonka liksom...

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast