Nekromanti Ärkeskurk

Krille

Super Moderator
Guderian

"Guderian som en av hantlangarna hette var demonframkallaren"

Jag vill minnas att han var extremt framgångsrik tysk pansargeneral som mer eller mindre lade grunden för Wehrmachts blitzkrieg... /images/icons/wink.gif

- Krille
"Never position a rock near a hard place"
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Guderian

Det brukar bli så när man ska försöka hitta på namn på viktiga personer och motståndare.

Johan K

Gammal & dryg
Skadeglädje !!

Ett bra Sl-ordspråk:
Skadeglädje är den enda glädjen !!

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Johan K

Gammal & dryg
Gränsdragning..

När det gäller SLP:s så tycker jag att det är en tun gräns man är ute och vandarar på när det gäller kunskap. har spelarna kört fast Å det jävligaste eller att de behöver extremt mycket hjp, då kan man ju alltid skicka en hjälpande SLP.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Vincentus

Veteran
Nu snackar vi inte skurkar i största allmänhet, utan en riktig ärkeskurk. Finns det förresten något äventyr utan skurkar? Förresten Krille skrev en artikel om Ärkeskurkar i Codex 0001...

"Amän hörru, faktiskt!"

Re: Guderian

Öh, näe. Jag kom bara på ett passande namn direkt ur huvudet. Samma sak med herr Lansal, namnet finns med i spelarens handbok för folk från damarien. Skojigt sammanträffande.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Kherzam-Roghan

Veteran
Om man ska ha en ärkeskurk ska han alltid ligga steget före dem, hela tiden. Lägga ut fällor, sticka dem i ryggen med en dolk (ta inte det bokstavligen! Då dödar ju du dina RP:es!) och krokben. som max sa TA IN DEM OCH TORTERA DEM! Jag var dvärgen som vart torterad av det svinet på Takalorr!

JAG HATAR HONOM!!!!

Tirakens död...
Dvärgens bröd...

JA! Jag ska använda mer sådant. Jag har varit för snäll SL, nu ska ni verkligen dö om en lönnmördare smyger upp bakom er och inte märka honom förrän halsen inte längre tillhör huvudet...
Och så mer tortyr och sådant kul, det känns alltid rätt.
Tack Kherzam, för de uppslagen, mer hugg i ryggen och mer falska individer i mitt Mundana hädanefter!

Baronen som gärna bränner ett par Daaktroende till frukost.