R Rumpletimski Veteran Joined 31 Dec 2000 Messages 60 Location Sverige, Stockholm 3 Jan 2001 #1 Skulle det vara någon glad liten tomte som skulle kunna skicka en roligt litet äventyr till mig? Rumpan Pumpan
Skulle det vara någon glad liten tomte som skulle kunna skicka en roligt litet äventyr till mig? Rumpan Pumpan
M Master_Z Swordsman Joined 3 Sep 2000 Messages 601 Location Mölndal, Sverige 3 Jan 2001 #2 Kolla www.bergting.com. Där finns Vinterskogens hemligheter Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt "Beuty is in the eye of the beholder"
Kolla www.bergting.com. Där finns Vinterskogens hemligheter Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt "Beuty is in the eye of the beholder"
G Gurrgel Veteran Joined 14 Dec 2000 Messages 104 Location Stockholm 3 Jan 2001 #3 Jag har själv skrivit ett som ligger på sveroks scenariobank, ifall du inte har tittat där
R Rumpletimski Veteran Joined 31 Dec 2000 Messages 60 Location Sverige, Stockholm 3 Jan 2001 #4 Skulle du kunna skicka det till min mail så är du snäll Från en glad liten Bonde med sina grisar
S Staffan Myrmidon Joined 7 Jun 2000 Messages 4,228 Location Lund 3 Jan 2001 #5 Hörru mäster Z! Det är dumt att göra ett inlägg utan ämne, för då går det inte att läsa... /Staffan "Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
Hörru mäster Z! Det är dumt att göra ett inlägg utan ämne, för då går det inte att läsa... /Staffan "Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
T tobbetl Veteran Joined 2 Dec 2000 Messages 80 Location sthlm, sverige 3 Jan 2001 #6 Re: Hörru mäster Z! Nu ska jag vara en besservisser och säga att det vist går. det är bara att välja platt version. /tobbe-som nu var en besservisser Power to the Sword!
Re: Hörru mäster Z! Nu ska jag vara en besservisser och säga att det vist går. det är bara att välja platt version. /tobbe-som nu var en besservisser Power to the Sword!
S Staffan Myrmidon Joined 7 Jun 2000 Messages 4,228 Location Lund 3 Jan 2001 #7 Re: Hörru mäster Z! Men platt version är trist... 3d, f'låt, tråd ska det va... /Staffan "Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
Re: Hörru mäster Z! Men platt version är trist... 3d, f'låt, tråd ska det va... /Staffan "Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
T tobbetl Veteran Joined 2 Dec 2000 Messages 80 Location sthlm, sverige 3 Jan 2001 #8 Re: Hörru mäster Z! Håller med. Men vill du läsa det så är du tvungen! Power to the Sword!
M Master_Z Swordsman Joined 3 Sep 2000 Messages 601 Location Mölndal, Sverige 3 Jan 2001 #9 kolla annars www.sverok.se/bank /Linus Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt "Beuty is in the eye of the beholder"
kolla annars www.sverok.se/bank /Linus Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt "Beuty is in the eye of the beholder"
M Master_Z Swordsman Joined 3 Sep 2000 Messages 601 Location Mölndal, Sverige 3 Jan 2001 #10 Jag tyckte det var så otroligt kul att göra det Det stod i inlägget att Vinteskogens hemligheter var bra ungefär. /Linus Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt "Beuty is in the eye of the beholder"
Jag tyckte det var så otroligt kul att göra det Det stod i inlägget att Vinteskogens hemligheter var bra ungefär. /Linus Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt "Beuty is in the eye of the beholder"
R Rumpletimski Veteran Joined 31 Dec 2000 Messages 60 Location Sverige, Stockholm 3 Jan 2001 #11 Re: Hörru mäster Z! Precis på pricken Från en glad liten Bonde med sina grisar