Gastarnas ö var ett bra äventyr, lagom stort och lagom fritt.Hoppas inte det här räknas som trådkapning, men hade varit intressant att veta vad folk tycker om äventyren som gavs ut. Känns inte som att de blev så mycket spelade? Jag har bara läst igenom vissa, Gastarnas Ö är ett gediget bygge, Demonkungens dal har en skön pulpig känsla och att spelleda Skymningshavets gåtor är på min bucket list, precis den typen av världsbygge som inspirerar mig mest.
De andra har jag noll koll på.
När jag satte igång var planen att köra Skymningshavets gåtor som röd tråd. Fixade stämningsbilder o allt. Skrev långa intron.
Jag har suttit o läst Monster Island till morgonkaffet sista veckan och insett jag att jag fortfarande är deppig över att min kampanj till Skymningshavets gåtor inte blev av.
Fantastiskt ramverk för en kampanj där inte alla spelare kan vara med vid alla tillfällen.
Star Trek fast på Okeanos!
Jag gillar deras Caldarox värld (ereb altor boxen) , den hade potential och stämning. Det medföljande äventyret var däremot skrot. (läste, spelade aldrig)
Jag tillhör kategorin som anser att DOD2016 är betydligt bättre än sitt rykte, På många sätt närmare DoD_85 än DoD_23 (vilket har sina för- och nackdelar..)
C