Nekromanti Äventyrs tips

Yoko Homo

Veteran
Jag letar efter en bra kampanj att köpa eller ladda ner (om den är gratis). Den kvittar vilket rollspel eller vilken setting, bara äventyret är bra.
Jag har redan spelat alla Vampire, mage, wraith, Chagelling, werwolf krönikor. typ alla äventyr till svenska drakar, nytt som gammalt.

jag behöver er hjälp med att hitta riktigt bra äventyr!!

Ni får gärna skriva och berätta varför ert äventyr är så bra så man får lite mer info

antorax

Swordsman
Spontant skulle jag tipsa dig om Mutants äventyrsserie. Jag gillar världen skarpt, äventyren skarpt (läst ej spelat) ,en tyvärr inte reglerna.

Du kan kolla in deras forum kanske? :gremtongue:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag har inte spellett Call of Cthulhukampanjen Tatters of the King än, men den är den bästa jag läst. Den är inte riktigt lika trist rälsad som 99% av alla andra köpkampanjer jag läst, nämligen. Den är fortfarande hyfsat rälsad, men inte riktigt på det där dra-runt-rollpersonerna-i-näsring-sättet.

Yoko Homo

Veteran
Glömde säga det att jag har spelat allt till call of Cthulhu också tyvärr, men tack ndå.

Tatters of the king är en riktigt bra kampanj men den är fortfarande ganska rälsad som alla CoC kampanjer. jag gillar det dock.