Nekromanti Årets julhälsningar

solvebring

Superhero
Min sambo kör också utan färg i år. Iof har vi guldgula deodljus iställer för klassisk julgransbelysning, men annars har hon pyntat hela granen helt i silver - allt annat har ignorerats.

Fast iof så gjorde hon klart det i förväg och är just den som har uppdraget att pynta granen. Men andra ord var den vi bor med inte lika taskig som den ni bor med. Hur som haver, det där med att plocka bort det klassiska och leka Lulu Carter med granen är tydligen inne i år. Eller något sådant jävla strunt.

Edit: Håller med Möller: en redig gran ska drösa av allt bling-bling och tjosan-sa man kunnat hitta - det är ju det eller inget, för annars är det inte kul. Det är något jänkarna sannerligen kan - det där med barockt julpynt.

... Även om jag tycker att plastgran är helt okej.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
God jul!

Jag vill önska alla på rollspel.nu en god jul!

1982 kom en julafton som förändrade mitt liv, fast jag inte visste om det förrens tre dagar senare. Min bästa vän Thomas fick ett konstigt spel i julklapp, ett spel med monster och magi och hemska äventyr.

Ett spel som hette Drakar och Demoner och som satte eld på min fantasi och som ledde till att jag träffade flera av mina nu bästa vänner, och som är anledningen till att jag postar denna hälsning till mina rollspelspolare på rollspel.nu, nästan 30 år senare.

Så god jul på er allihopa! Försök fånga den där känslan ni hade när ni träffade på ert första skelett, eller kastade er första eldboll! Då är ni så nära julstämning ni någonsin kan komma.

/Magnus

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
GOD JUL!

Från såväl mig själv som Rollspel.nu önskar jag alla en god jul!

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
:t6r-6: :t6r-6: :t6r-6: God Jul :t6r-6: :t6r-6: :t6r-6:

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/D5ONtCZUhZ0"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/D5ONtCZUhZ0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>

Jocke

Man med skägg
God Jul! Vi på larmcentralerna landet över ser till så att ni kan få bilbärgning, hissjourer ambulans och annan akuthjälp hela helgen om problem skulle uppstå.

Möller

Hubert Hortlax
Nå, dethär är gjort i all hast såhär på julafton. Men: