Nekromanti Årets kanalpaddlare

anth

Vetefan
Jag tänkte att vi kunde utse årets kanalpaddlare.
I den här tråden kan ni NOMINERA de personer som ni anser ska få titeln - men ni MÅSTE ha en MOTIVERING.

Då "kanalpaddlare" fortfarande är ett nytt ord så är det inte heller helt och hållet definierat. Därför duger vilken motivering som helst.
Är årets kanalpaddlare:
- Spider Jerusalem?
- Jesus?
- Håkan Juholt?
Eller någon helt annan? DU bestämmer!

Årets jury består av samtliga närvarande på fredagens forumsöl.
Ni som inte fysiskt kan vara på plats kan delta i juryarbetet via SMÅPRATEN då vi kommer att vara uppkopplade under forumsölen.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Spider Jerusalem said:
Varför är jag den enda forumiten som är som förslag?
Därför du ligger bäst till av oss på forumet till att få titlen :gremtongue:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Spider Jerusalem said:
Är du säker på att det inte är seriefiguren han tänker på?

Om det är det vill jag fråga varför det är den enda seriefiguren som är med som förslag?

/tobias

Unfair

Hero
Spider Jerusalem said:
Anth tycker väll att du passar väldigt bra in i hans definition av en kanalpaddlare. Eller så kanske han ser dig som en sådan typ som inte ska påverka utgången av tävlingen, åtminstone inte till det sämre.

Ser du det som något bra eller dåligt är den intressanta frågan?

anth

Vetefan
Nu får ni skärpa er.
Jag vill ha nomineringar med motiveringar - inte en metadiskussion hur jag skrev inlägget.
Jag blandade högt (Jesus), lågt (JUholt) med något mitt emellan (Jerusalem) - och ingen av dem är nominerade (ännu).

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
anth said:
Nu får ni skärpa er.
Jag vill ha nomineringar med motiveringar - inte en metadiskussion hur jag skrev inlägget.
Jag blandade högt (Jesus), lågt (JUholt) med något mitt emellan (Jerusalem) - och ingen av dem är nominerade (ännu).
Tack tror jag, Jag är mitt emellan Junholt och Jesus.

Ond bråd död

Swashbuckler
Lätt att jag nominerar mig själv. Motivering: inga vokaler i namnet, anti-intellektuell, har sötast avatar, mest nörd av alla som inte använder Ubuntu.

Unfair

Hero
Jag vill nominera den på wrnu's forum användaren med nicket anth med motiveringen att denne har en högst exceptionell förmåga att men minsta möjliga gnäll försöka sig på att få ordning på dennes egna tråd angående det höst aktuella ämnet "Årets kanalpaddlare".

Vicotnik

Den onde
Staff member
Årets kanalpaddlare Nominering

Min nominering går till: Spider Jerusalem (Frankenstein, Dr.Frankenstein, Dr.F) eller vad han nu kommer ha för alias på fredag.

Min motivering: För att nydligen anslutit sig till gemenskapen på forumet och väldigt snabbt gjort sig ett namn här.

G

Guest

Guest
Nominerad: Spider Jerusalem
Motivering: "Men om jag blir årets Kanalpaddlare så kommer jag nog byta [nick] till Kanalpaddlare." / Spider Jerusalem

Unfair

Hero
Jag skulle även vilja nominera den på wrnu's forum användare med nicket Sapient för en längre rad med lysande och alltjämt klipska inlägg med en förbluffande stor variation utav ämnen. Dennes intellekt har på en svårslaget kort tid gjort användaren högst respekterad och tillfört enastående mycket till de trådar denna användaren deltagit i.

anth

Vetefan
Jag nominerar Dante.
Med motiveringen att han var med och startade lavinen av namnändringar här på forumet och att han fortfarande har haft det bästa nicket: "Dan före Dan" (nu hoppas jag att jag minns rätt eftersom han bara hade det någon dag för knappt ett år sedan).

Konrad Konvalj

Myrmidon
Spider Jerusalem said:
Borde inte Konrad Konvalj vinna automagiskt?
Troligen.

Men för att hålla liv i tävlandet kommer jag att lägga min röst på: solvebring

Motiveras med att denne man ständigt är positiv och hjälpsam. Han gör ett gediget jobb för wrnu och borde belönas på något vis.

Och eftersom jag är utom tävlan kommer jag att nominera mig själv till årets Analpaddlare.

Vimes

Sillkung
Jag nominerar: !Paxen
Med motiveringen: Helt klart den roligaste botten vi har, visserligen lite random men har hyfsad pseudo-intelligens.

solvebring

Superhero
Konrad Konvalj said:
Spider Jerusalem said:
Borde inte Konrad Konvalj vinna automagiskt?
Troligen.

Men för att hålla liv i tävlandet kommer jag att lägga min röst på: solvebring

Motiveras med att denne man ständigt är positiv och hjälpsam. Han gör ett gediget jobb för wrnu och borde belönas på något vis.
Vad fan... Jag sitter ju och blir alldeles tårögd ju!
Tack för de orden! :gremlaugh: