Nekromanti Årets kanalpaddlare

Vimes

Sillkung
anth said:
Jag nominerar Kratyz för att han inte vet vad en kanalpaddlare är.
Jag nominerar anth för att han nominerar en användare som inte ens finns.

anth

Vetefan
Jag nominerar Vimes hund som kanalpaddlare.
Motiveringen är att den är mindre än Möllers katt.

solvebring

Superhero
Det är ju lite knepigt det här. För mig har ordet "kanalpaddlare" en negativ klang, egentligen, och för mig känns det som ett ord som skulle vara en bra synonym för "klåpare"/"klantskalle": "Hörru, din jävla kanalpaddlare!".
... Speciellt om man har Svante Grundbergs kanotist från Göta Kanal som referens till ett sådant ord...

MEN man fick ju lägga in vad som helst i ordet och nominera vem som helst för vad som helst, så jag tänker vända det till någonting positivt. Så, här i mitt inlägg betyder "kanalpaddlare" = "duktig helylleperson som ska ha cred alla gånger".

DÄRMED NOMINERAR JAG Arfert som förra året vid den här tiden fick sig en ordentlig smäll som helt enkelt är och var genomförjävlig. ... Men se här, redan ett år senare är han på banan igen, släpper nytt rollspel och kör på med glatt humör och bara imponerar på oss rätt igenom hela racet. Klockrent! Urgött att se!

- Häng i med rehab och det, mannen, och kör i vind med rollspelen! Jag hoppas att du får en way bättre och kryare december detta år och fortsättningsvis genom alla de år som ligger framför. God Jul a la förskott!

Johan K

Gammal & dryg
Jag nominerar anth till årets kanalpaddlare.
Motivering: För dennes fantastiska teman på forumöl & skapare av trådar som denna!

Rickard

Urverk speldesign
unfair said:
Jag skulle även vilja nominera den på wrnu's forum användare med nicket Sapient för en längre rad med lysande och alltjämt klipska inlägg med en förbluffande stor variation utav ämnen. Dennes intellekt har på en svårslaget kort tid gjort användaren högst respekterad och tillfört enastående mycket till de trådar denna användaren deltagit i.
+1

/Han tycker annars Dr Jerusalem, eller vad han nu heter, var en bra nominering

Vimes

Sillkung
Jag tänkte nominera den här tråden då det är en mycket trevlig tråd (titta vad fantastiskt det är utan ordentliga riktlinjer, en massa finfina motiveringar har postats, både höga och låga så att säga). Men sen slog det mig att tråden kanske är kanalen som blir paddlad av kanalpaddlarna (de som skriver i den alltså). Men SEN, sen slog det mig att ett rimligare och intressantare förhållningssätt är att se trådar som den här som är kanalpaddlaren, och användarna utgör som kollektiv den kanal som paddlas. Visst är det en fin bild?

Unfair

Hero
Vimes said:
Jag tänkte nominera den här tråden då det är en mycket trevlig tråd (titta vad fantastiskt det är utan ordentliga riktlinjer, en massa finfina motiveringar har postats, både höga och låga så att säga). Men sen slog det mig att tråden kanske är kanalen som blir paddlad av kanalpaddlarna (de som skriver i den alltså). Men SEN, sen slog det mig att ett rimligare och intressantare förhållningssätt är att se trådar som den här som är kanalpaddlaren, och användarna utgör som kollektiv den kanal som paddlas. Visst är det en fin bild?
Menar du alltså att:
1. En kanalpaddlare paddlar en kanal?
2. Detta är den mest paddlande tråden någonsin?

anth

Vetefan
Nu har juryn sammanträtt och har i sann demokratisk anda beslutat att Dr. Frankenstein / Dr. F / Spider Jerusalem utses till årets kanalpaddlare 2011.
Motivering: klockan är över 20:00 och han har ännu inte dykt upp på forumsölen. Skål!

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
anth said:
Nu har juryn sammanträtt och har i sann demokratisk anda beslutat att Dr. Frankenstein / Dr. F / Spider Jerusalem utses till årets kanalpaddlare 2011.
ÄNTLIGEN!!! :gremcool:

//EvilSpook