anth
Vetefan
Jag nominerar Storuggla för hans underfundiga inläggsavslut.
Trillingnöt.
Trillingnöt.
Jag nominerar anth för att han nominerar en användare som inte ens finns.anth said:Jag nominerar Kratyz för att han inte vet vad en kanalpaddlare är.
Jag loolade.Vimes said:Jag nominerar anth för att han nominerar en användare som inte ens finns.
I'm happy to make you happy.Kraetyz said:Jag loolade.Vimes said:Jag nominerar anth för att han nominerar en användare som inte ens finns.
+1Lu-kaazh said:Jag vill nominera mig själv
för mina varulvs skills.
+1unfair said:Jag skulle även vilja nominera den på wrnu's forum användare med nicket Sapient för en längre rad med lysande och alltjämt klipska inlägg med en förbluffande stor variation utav ämnen. Dennes intellekt har på en svårslaget kort tid gjort användaren högst respekterad och tillfört enastående mycket till de trådar denna användaren deltagit i.
Menar du alltså att:Vimes said:Jag tänkte nominera den här tråden då det är en mycket trevlig tråd (titta vad fantastiskt det är utan ordentliga riktlinjer, en massa finfina motiveringar har postats, både höga och låga så att säga). Men sen slog det mig att tråden kanske är kanalen som blir paddlad av kanalpaddlarna (de som skriver i den alltså). Men SEN, sen slog det mig att ett rimligare och intressantare förhållningssätt är att se trådar som den här som är kanalpaddlaren, och användarna utgör som kollektiv den kanal som paddlas. Visst är det en fin bild?
ÄNTLIGEN!!!anth said:Nu har juryn sammanträtt och har i sann demokratisk anda beslutat att Dr. Frankenstein / Dr. F / Spider Jerusalem utses till årets kanalpaddlare 2011.