anth
Vetefan
Du är bara avundsjuk för att du är nykter.Kraetyz said:Jag kräver pengarna tillbaks. Sluta supa dig full på mitt studiebidrag, anth.
Du är bara avundsjuk för att du är nykter.Kraetyz said:Jag kräver pengarna tillbaks. Sluta supa dig full på mitt studiebidrag, anth.
Hälsa och gratulera, åh Konrad Kånkelmans vägnar.anth said:Nu har juryn sammanträtt och har i sann demokratisk anda beslutat att Dr. Frankenstein / Dr. F / Spider Jerusalem utses till årets kanalpaddlare 2011.
Motivering: klockan är över 20:00 och han har ännu inte dykt upp på forumsölen. Skål!
Jo det var meningen att kanalpaddlare'n skulle komma förbi forumölen, men det gjorde han aldrig.unfair said:Har han ramlat i sjön eller var det inte meningen att han skulle trassla förbi?
Vad är vitsen med makt om man inte får missbruka den då och då?Spider Jerusalem said:France i Bacon...kul att du ändrar mitt namn.....
vad är vitsen med att utnyttja sin makt om offrat i fråga får ändra tillbaka på en gång?France is Bacon said:Vad är vitsen med makt om man inte får missbruka den då och då?Spider Jerusalem said:France i Bacon...kul att du ändrar mitt namn.....