GothCon 2016 kan det ske! Slit dig från ditt spelmakaransvar i två timmar och fixa en indierumsdejt med mig.Krille;n137200 said:Årets "vill fortfarande spela, men kommer förmodligen inte få": Golden Sky Stories: Heart-warming roleplaying.
GothCon 2016 kan det ske! Slit dig från ditt spelmakaransvar i två timmar och fixa en indierumsdejt med mig.Krille;n137200 said:Årets "vill fortfarande spela, men kommer förmodligen inte få": Golden Sky Stories: Heart-warming roleplaying.
Alltså med risk för att det här kommer att bli något jag behöver Kloptok-dementera i månader framöver: Det var ju inte så att att jag försökte spräcka Stövelkattens skalle med en inramad oljemålning. Porträttet var en pappersbit på ca 7x5 cm och jag kastade den ca 15 cm åt hans håll. Men visst var det med en hel del inlevelse (kanske t.o.m. sån där fancy-schmansy bleed) och jag håller med om att det var ett av årets stora rollspelsögonblick för mig.chrull;n137171 said:Årets starkaste Bleed-ögonblick: OBP kastar saker på Stövelkatten efter att Stövelkattens rollperson Katana Ragnarök lyckats bättre med att charma NPCn som OBPs rollperson Briarda har.