Som jag tolkar läget är 3 mot nedläggning, 1 är emot om vi får en styrelse och det lutar det mot i detta läget, och 1 som jag tror är emot en nedläggning om vi får en styrelse.
Spännande utveckling!
Spännande utveckling!
Ursäkta? Kan jag bli tydligare än i mitt tidigare svar?Magnus Seter;n81902 said:Rymdhamster - osäker
Jag vill LÄGGA NER föreningen.Rymdhamster;n81770 said:För nedläggning.
Ah, okej, jag misstolkade dina inlägg. Tack för förtydligandet.Rymdhamster;n81904 said:Ursäkta? Kan jag bli tydligare än i mitt tidigare svar?
Instämmer med anth.anth;n81895 said:eftersom vi tycks få en styrelse röstar jag mot nedläggning.
Notera att vi har valt en styrelse, och att föreningen ska fortsätta, så även om detta yrkande avslås, så kommer föreningen att finnas till.Försätta föreningen i viloläge med en minimal styrelse och minimalt fastslaget uppdrag. Detta skapar en längre historik, och en befintlig nukleus av administration, om behov finns att reaktivera föreningen. Om möjligt, även behålla representation hos Sverok, då rollspel.nu är en av de större svenska samlingspunkterna för rollspel på nätet.
JAMagnus Seter;n81972 said:Lupus Maximus har yrkat följande:
Notera att vi har valt en styrelse, och att föreningen ska fortsätta, så även om detta yrkande avslås, så kommer föreningen att finnas till.
Vill årsmötet anta detta förslag? Svara tydligt JA eller NEJ som svar på detta inlägg.
Jag röstar NEJ. Jag ser ingen anledning till att vi skulle vila föreningen nu när vi har en styrelse som är villig att ta på sig ansvaret.Magnus Seter;n81972 said:Lupus Maximus har yrkat följande:
Notera att vi har valt en styrelse, och att föreningen ska fortsätta, så även om detta yrkande avslås, så kommer föreningen att finnas till.
Vill årsmötet anta detta förslag? Svara tydligt JA eller NEJ som svar på detta inlägg.
Märkligt... Jag såg inlägget först nu (eller förträngt att jag sett det och glömt svara?!?). Men som redan konstaterats, så överensstämmer verksamhetsplanen med intentionen.Magnus Seter;n81991 said:Hmmm ... bra synpunkter. Lupus, hur ställer du dig till Björn och Cissis argument?