Tsianphiel
Swordsman
Alla av det gamla gardet och en hel del av oss nya. Typ de flesta som jag pratat med.Lukas;n170149 said:Hur mycket av folket som jobbar på bioware är rollspelare?
För det känns som det bordr vara en del
Alla av det gamla gardet och en hel del av oss nya. Typ de flesta som jag pratat med.Lukas;n170149 said:Hur mycket av folket som jobbar på bioware är rollspelare?
För det känns som det bordr vara en del
Det var Dockmakarna. Tack för att du gillade det.roboman;n170203 said:Yey!
Jag passar på att dra mig till minnes det mysigaste äventyr jag spelade till Götterdämmerung. Vill minnas att det var du som skrev det. Tror det handlade om dockmakare i en tysk stad. Supermysigt.
Tack själv. Jag blir alltid glad av att se att jag har haft en positiv effekt.Hydran;n170238 said:Åsa, du är en av mina förebilder inom hobbyn och extra glad att du är här. Tack!
Glöm inte pangsmycket! Sprängladdning i medaljong. Mutantgrej.gorillotaur;n170326 said:Tycker ändå att du missat en viktig sak i din presentation: Att du har fått en insändare publicerad i Sinkadus! =)
Sanningen att säga blir jag också matt av discordia, men inte av beundran. So... much... work... left...Basenanji;n170329 said:Jag hade inte så bra koll på vem du var tills jag spenderade några timmar på discordia. Nu är jag helt matt av beundran! Jätteroligt att du är här igen!
Tack. De är omstridda, så alltid trevligt att veta att det finns någon som gillar dem :wink:clarence redd;n170345 said:Trevligt att ha dig här. Jag uppskattar alltid dina recensioner i Fenix.