Nekromanti Öhm... Va?

Hjalle

Swashbuckler
Kommer tillbaka till forumet efter nån veckas frånvaro och tittar lite på sin profil för att njuta av alla små spetsfundigheter och grajs. :gremcrazy:

Och vad får man se? Jo, man får se att man har monsterslaktpoäng tre. Jaha. Men... Va?
Vad tiisan bestämmer hur många monsterslaktpoäng man har? Vissa har juaah nån miljon och vissa, t ex jag, har tre. Kan nån vänlig eller ovänlig själ förklara för lille bortkommne Hjalle vad som bestämmer om jag har inga monsterslaktpoäng eller 95772334? Är det ett mått på... vad?

-Hjalle, 160 cm lång nu. :gremgrin:

Johan K

Gammal & dryg
Kommer tillbaka till forumet efter nån veckas frånvaro och tittar lite på sin profil för att njuta av alla små spetsfundigheter och grajs.
Lustigt att du skriver vad jag tänkte skriva om nu när jag precis hade rakat mig klart.
Jo, det är kul att våran kära redaktion ploppar upp med sådana här smågrejer titt som tätt ! Det livar upp det hela en hel del & specielt skoj är det ju för en sådan där nuffer-freak som jag att man kan läsa lite allmän nuffer-statestik... :gremgrin:

Angående monsterslakt, så är det ett spels om gjorde här för ett bra tag sedan & nu äntligen kommit tillbaka !! Vägen dit hittar du om du går till huvudsidan, sedan trycker på rollspel uppe till vänster & sedan så bör du se länken till det nere till höger.

/ Johan K, som är übertrött !!

Rising

Vila i frid
Det är lite förvirrande, det där.

Om "monsterslakt" i "monsterslaktpoäng hade varit en länk till monsterslaktsidan så hade nog de flesta personer klickat på den länken när de undrat vad dessa poäng egentligen kunde beskriva för något.

...och då skulle man slippa den här typen av inlägg (som jag alltså inte klandrar dig för, ty jag anser det vara befogat att undra vad poängen står för om man inte känner till monsterslakt).

Det är litet förslag till uppgradering, från mig, alltså.

Ganska nyligen fick vi möjligheten att "visa användarens artiklar" när vi klickat på någon forumits profil. Jag måste tyvärr säga att jag aldrig kommer att använda den länken. Någonsin. Så det är därför jag skriver vad jag tror skulle vara bra, istället.

/Rising
ser fram emot ett PBF-forum så mycket att det blöder om min nästipp, förresten.

[Edit: Hmm, tja, ett PDF-forum kan kanske också vara bra...]