Nekromanti Öl & lite spel i Lund.

Johan K

Gammal & dryg
Såhär är det !
Fredagen den 23/11 så ska jag & några vänner ut & dricka lite öl & spela spel. Vi ska till Vildandspubben.
Om det är nån av er som är sugen att hänga på, så träffs vi vid stationen i Lund klockan 19:00 & sedan går iväg till Vildandspubben.

/ Johan K

seinet

Swashbuckler
Jag funderar på att vara spontant och helt galen och kanske (eventuellt är jag den tråkiga gamla jag) ta tåget ner och göra er sällskap.

/Seinet Wintermute

Johan K

Gammal & dryg
Du är välkommen !

Well, det vore ju om inte annat jäkligt skoj om du kom Thomas !!
Om du behöver skydd för natten, så finns hotell Kannesten.. Kostar bara din själ att bo här.. :gremgrin:

/ Johan K

Troberg

Sinister eater
Attans, efter att ha hört om er förra sammankomst i Lund så är man ju lockad att vara med, men 65 mil åt vardera hållet och ett jobb som måste skötas imorgon så lär det väl inte hända...

(Fast jag misstänker att det bara var en bluff alltihopa för att ni skulle göra oss avundsjuka...)

Simon

Swashbuckler
Shit det låter ju trevligt (och liite lite farligt kanske), men tyvärr blev jag just värvad till ett vampyrlajv i Hässleholm, så jag får banga den här gången.

(Förresten, skulle vi inte ses i Malmö nästa gång?)

Johan K

Gammal & dryg
(Förresten, skulle vi inte ses i Malmö nästa gång?)
Well, just den här gången är det inte en ren forumgrej. Den här idén kom ifrån en av mina andra polare.
Det stämmer åxå att drt är Malmö nästa gång, så helt fel är du inte Simon !

Johan K

Gammal & dryg
Då får vi ju se till at vi tar ölen på en helg då, så att du kan komma ner ! :gremgrin:
Sovplatts ulovas...