Nekromanti Ölands Skördefest = anti-wrnu?

Foggmock

Myrmidon
Shit. Jag har tillbringat helgen med en mycket bestämd treårig dam (de sprider mer kaos omkring sig än demonfurstar, utmärkta slumpgeneratorer, jag funderade på att bygga ett rollspel med småbarn som spelmotor) på Ölands Skördefest.

Till att börja med var det pumpor överallt. Storuggla är alltså rätt körd. Sen så hade vi som sagt en liten jäntunge med oss. Större delen av forumet (de som uttalat avsmak gentemot barn) går bort där. Sen var det fullt av kulturkoftor, så Rising hade inte trivts. Och på bussarna var det rätt många snotlingslajvare, typ jobbiga sjuttonåriga lajvbrudar som inte ens var snygga, och det retar ju gallfeber på vem som helst. Sen var det en massa stockholmare som fyllde igen Ölands alla fina vägar till typ inner-Stockholms-stadstrafik.

Eller ja, okej då, jag vet en person som skulle varit glad och tyckt att allt var mysigt och inte haft minsta lilla att gnälla på.

Just det.

Johan K.

:gremgrin: :tekopp:

Johan K

Gammal & dryg
Eller ja, okej då, jag vet en person som skulle varit glad och tyckt att allt var mysigt och inte haft minsta lilla att gnälla på.

Just det.

Johan K.
Well, vad ska man säga.. :gremlaugh:
Antar att du käner mig gansak väl Fogge... :gremsmirk: :gremgrin:
Du har mot all förmodan ganska rätt, antar jag.