Nekromanti Önskad funktion till Forumet

Karl Nilsson

Veteran
Hej!

Det finns en sak som jag saknar i Forumet, det är att det inte går att ta bort sina egna meddelanden. Ibland kan man ha varit jätte trött av sig när man har postat ett inlägg och det skulle vara skönt om man kunde ta bort sina egna inlägg.

Karl Nilsson
Skribent, Codex

Azagthoth

Myrmidon
Det finns en sak som jag saknar i Forumet, det är att det inte går att ta bort sina egna meddelanden. Ibland kan man ha varit jätte trött av sig när man har postat ett inlägg och det skulle vara skönt om man kunde ta bort sina egna inlägg.

Den funktionen har jag svårt att förstå. Är man så trött att man inte vet vad man skriver föreslår jag att man inte skriver alls.

/Azagthoth

Riddaren

Swashbuckler
Det går redan!!

"Det finns en sak som jag saknar i Forumet, det är att det inte går att ta bort sina egna meddelanden. Ibland kan man ha varit jätte trött av sig när man har postat ett inlägg och det skulle vara skönt om man kunde ta bort sina egna inlägg."

Visst går det!...jag har lyckats någon gång...men det måste nog göras inom 30 min eller så... Sedan funkar det inte.

Det görs under redigera, finns en knapp ("ta bort detta inlägg")

Riddaren

Även den bäste har dåliga dagar

Azagthoth

Myrmidon
Re: Det går redan!!

...men det måste nog göras inom 30 min...

Jo, under denna tidsperiod går det att använda "redigera"-knappen för att ta bort/ändra i sitt inlägg.

Men eftersom trötthet var i bilden tog jag för givet att man skrev inlägget sent och ångrade sig dagen efter, dvs långt efter 30 min passerat.

/Azagthoth