Nekromanti Önskelistetråden!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Men lillebror ska få ett Nintendo DS iaf
Wow! Har det redan kommit? Vad kostar det?

Vill ha... *dräggla*

- Vulf

DarkMystic

Swordsman
En bok med fungerande nekromanti.
Ett coolt plommonstop.
Linser...
En drake skulle vara roligt och ha fast jobbigt när den ska matas.
Kanske en mysig vampyrbrud

/DarkMystic saknar fantasin här i världen

Dimfrost

Special Circumstances
Den har släppts i USA, och eftersom den inte är regionskodad kan man lika gärna beställa den på ebay som att vänta till i mars när den kommer hit. Man kan säkert hitta den för $200-250 nånstans, vilket är rätt ok med tanke på dollarpriset. Problemet är väl främst att det inte har kommit några spel som känns riktigt värda än.

/Dimfrost

Foggmock

Myrmidon
Glögglas

Jag hoppas du inser den ofantligt astronomiska mängd vuxenpoäng du/ni skulle raka hem om ni faktiskt köpte en uppsättning... :gremsuck:

Hellzon

Långsamma Vargen
Via internet verkar Tradition ha det, kolla Här får du se
På Sci-Fi-avdelningen!!?? Jaja, min poäng var att den riktiga butiken inte hade det inne, och snubben på Hobbygames var mer än villig att beställa med närmaste beställningstrave, så problemet löste sig. Men tack ändå.

Krille

Super Moderator
<ul type="square">[*]Ghost in the Shell: Stand Alone Complex volym 3 special edition, inklusive t-shirt. Hoppas att den är stor nog. Och ja, jag har redan volym 1 och 2.
[*]Neon Genesis Evangelion Ultimate Collection. Åtta skivor Evangelion, liksom!
[*]Copic Sketch, komplett uppsättning med alla 314 färger.
[*]Ett förråd, att ha alla rollspel i.
[*]En söt rödhårig flicka med rävsvans.[/list]

Sen är jag nöjd - tills vidare.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Tja, det finns väl inget speciellt som jag längtar efter just i år. Men böcker, gärna historiska, tas alltid emot med stor tacksamhet. Likaså kläder eller cd-skivor. Roll- och datorspel köper jag helst själv. Den nya Stjärnornas krig boxen hade jag iofs kunnat tänka mig, men det är väl så nördig som jag kommer att bli (hade jag varit riktigt nördig så hade jag förstås redan köpt boxen så fort den kom ut).

chrull

Stockholm Kartell
Shit. vad ni är nördiga :gremgrin:

jag har önskat mig lite böcker av Pahalahunijucckhh. eller hur det ska stavas.
Sen kanske lite fack-litteratur rörande sjöfart.

Det mest nördiga är ett speciellt nätverkskort som är extra bra att sniffa trådlösa nät med. Men gräsliga prydnadsdrakar och star trek-boxar kommer jag ju inte ens i närheten av.

chrull

Troberg

Sinister eater
Re: Önskelistetråden! [bilderna länkade till]

En Grand Jeep Cherokee håller jag däremot med om att det vore trevligt.
Varför det, den har ju ingen harpun?

http://troberg.mine.nu/lr2.jpg

Själv så skulle jag vilja ha några som de här:

http://troberg.mine.nu/pj1.jpg

http://troberg.mine.nu/pj2.jpg

http://troberg.mine.nu/pj3.jpg

och en sån här:
http://troberg.mine.nu/honda.jpg

och naturligtvis en myrslok:
http://troberg.mine.nu/inwoods.jpg

En rätt så ordinär önskelista alltså. Jag börja misstänka att tomten inte finns, jag får aldrig vad jag önskar? Kanske jag är för stygg?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jag börja misstänka att tomten inte finns, jag får aldrig vad jag önskar? Kanske jag är för stygg?
Anledningen till att du inte får det du önskar är att du postar för stora och tunga bilder på fåniga saker. I år kommer du få ett kok stryk och tvingas ha Vitulv inneboende fram till tjugondag knut.

Mvh

Jultomten

Ackerfors

Alas, your rapids!

Eftersom bilderna var så groteskt svårtankade även för mig, och några försköt bredden så tog jag mig friheten att länka till bilderna istället för att de är i inlägget.

Jag vill också ha en myrslok.

Troberg

Sinister eater

Eftersom bilderna var så groteskt svårtankade även för mig, och några försköt bredden så tog jag mig friheten att länka till bilderna istället för att de är i inlägget.
Sorry, jag missade att ett par blider var rätt stora.

Jag vill också ha en myrslok.
Du får inte min i alla fall, om jag mot förmodan skulle få en.

Troberg

Sinister eater
Anledningen till att du inte får det du önskar är att du postar för stora och tunga bilder på fåniga saker.
Vad är det som är fånigt med en jeep med en harpun, en hottad honda, tre heta (jo, de är verkligen så glödande som de ser ut) pulsjets och en myrslok?

Man måste ju trots allt uppmärksamma att 2004 är internationella året för ventillösa pulsjets, vilket lett till en massa nya spännande konstruktioner.

I år kommer du få ett kok stryk och tvingas ha Vitulv inneboende fram till tjugondag knut.
Räcker det inte med ett "Fy!" i sträng ton?

Morgoth

Swashbuckler
Jag får ett videokort modell Nvidia Xfx Gefore 5700E.
En scanner/skrivare.
En digitalkamera (redan fått).
Lite andra oviktiga prylar.

Lite av det där är ju förstås i födelsedagspresent också (fyller år om fyra dagar, yipee!)

Balderk

Swashbuckler
Hahaha, näe.

Förresten, när du nämner Pahalanchuck, eller hur fan man nu stavar det :gremsmile: , vad har han skrivit förutom Fight Club? Har länge velat läsa något av han, men tänkte börja med något som är helt nytt (alltså inte fight club). Ett par tips vore toppen!
Tackar...

/Jonas

Ackerfors

Alas, your rapids!
Min önskelista är ganska lång, men det är mer självbevarelsedrift än något annat. Håll hoppets låga levande. :gremsmile:
<ul type="square">
[*]150 st plastpyramider i varierande storlek.
[*]Ett tidsresekortspel
[*]Ett annat hippiekortspel
[*]Ett tygschackbräde
[*]Ett Playstation 2
[*]San Andreas
[*]Två liter chokladbollar
[*]Strumpor
[*]En hel massa rollspel, moduler och annat rollspelsrelaterat skräp
[*]Sagan om Ringen Utökade Versionerna-boxen
[*]Star Wars-DVD-boxen
[*]En massa TV-serier på DVD, bland annat Vänner och Buffy.
[*]Ett liv [/list]

chrull

Stockholm Kartell
Chuck Palahniuk har skrivit:

Invisible Monsters, om en supermodell som efter en olycka gör allt för att få sig själv fulare.

Choke, om en kille som för att ha råd att försörja sin mor låtsas kvävas av maten inne på dyra restuaranter, på så sätt tjänar han lite extra pengar. När han inte gör det roar han sig med att gå till möten för personer som är beroende av sex. För att få knulla då.

Lullaby, om en man som upptäcker ett samband mellan en afrikansk ramsa och plötslig spädbarnsdöd.

och lite andra böcker. Hans samling Haunted verkar intressant. En novell från den "Guts" har han åkt runt på universitet och läst upp för folk. Över 50 personer sägs ha svimmat utav det.

och här kan du läsa den
och här finns en bootleggad mp3 när han läser den.

chrull