Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Wow! Har det redan kommit? Vad kostar det?Men lillebror ska få ett Nintendo DS iaf
Vill ha... *dräggla*
- Vulf
Wow! Har det redan kommit? Vad kostar det?Men lillebror ska få ett Nintendo DS iaf
På Sci-Fi-avdelningen!!?? Jaja, min poäng var att den riktiga butiken inte hade det inne, och snubben på Hobbygames var mer än villig att beställa med närmaste beställningstrave, så problemet löste sig. Men tack ändå.Via internet verkar Tradition ha det, kolla Här får du se
Varför det, den har ju ingen harpun?En Grand Jeep Cherokee håller jag däremot med om att det vore trevligt.
Anledningen till att du inte får det du önskar är att du postar för stora och tunga bilder på fåniga saker. I år kommer du få ett kok stryk och tvingas ha Vitulv inneboende fram till tjugondag knut.Jag börja misstänka att tomten inte finns, jag får aldrig vad jag önskar? Kanske jag är för stygg?
Sorry, jag missade att ett par blider var rätt stora.Eftersom bilderna var så groteskt svårtankade även för mig, och några försköt bredden så tog jag mig friheten att länka till bilderna istället för att de är i inlägget.
Du får inte min i alla fall, om jag mot förmodan skulle få en.Jag vill också ha en myrslok.
Vad är det som är fånigt med en jeep med en harpun, en hottad honda, tre heta (jo, de är verkligen så glödande som de ser ut) pulsjets och en myrslok?Anledningen till att du inte får det du önskar är att du postar för stora och tunga bilder på fåniga saker.
Räcker det inte med ett "Fy!" i sträng ton?I år kommer du få ett kok stryk och tvingas ha Vitulv inneboende fram till tjugondag knut.