Nekromanti Önskemål för recension

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Nässe;n295698 said:
Jag är bara en sån sucker för fysiska ex. Vägrar läsa på skärm, och skriva ut känns... sladdrigt...
Ojdå, jag har nästan gått över helt till pdf:er. Tycker det är bekvämt att kunna läsa på ipad i sängen när alla andra somnat. :)

Henke

Bifur;n295725 said:
Svenska äventyr. De är ofta underrecenserade (många köper dem ändå själv) och därför är deras styrkor och svagheter ibland otillräckligt belysta (alltså i närtid, inte 10 år senare).
Påtal om det så har jag länge varit nyfiken på "Sju porträtt av Elvira Wallin" till Svenska Kulter.

Nässe

Myrmidon
Henke;n295754 said:
Påtal om det så har jag länge varit nyfiken på "Sju porträtt av Elvira Wallin" till Svenska Kulter.
Jag minns det som att jag tyckte det var riktigt bra. Konstigt att det inte spelas mer. Men settingen är svår, att vara onda kultister.

Skarpskytten

Ödestyngd världsvandrare
Jag är populist: TOR, Vampire 5 eller DnD 5 hade varit kul.

Och Svärd och Svartkonst!

Henke

Nässe;n295769 said:
Jag minns det som att jag tyckte det var riktigt bra. Konstigt att det inte spelas mer. Men settingen är svår, att vara onda kultister.
Just att spela kultist har jag nog aldrig haft något sug efter, men om kampanjen är bra så kanske det är värt det iaf?

Nässe

Myrmidon
Henke;n295871 said:
Just att spela kultist har jag nog aldrig haft något sug efter, men om kampanjen är bra så kanske det är värt det iaf?
Så länge sedan jag läste den så vågar inte riktigt uttala mig om vad jag tycker, har bara ett minne av en positiv känsla :)

.Per.

Rollspelsverket
Solar System! Se snart skapad tråd.

PS: ingen ska behöva läsa på skärm.

Henke

Henke;n295672 said:
Jag har en liten lista med spel som jag funderar på att köpa så dem får du gärna ge lite tankar kring:
In a Wicked Age, InSpectres, Follow, Bliss Stage, Spione, Zombie Cinema, Itras by, Smoke & Glass, The Imposters, KARMA: A Roleplaying Game About Consequences, Tall Pines, A Surreal Murder Mystery Game, To Serve Her Wintry Hunger, Fear's Sharp Little Needles, The Quick, Puncture Wounds, It´s Complicated, King for a Day, Rad-Hack, Maze Rats och Into The Odd...
...I helgen slog jag slutligen till och beställde Zombie Cinema :)

(Sedan i julas har jag också kunnat bocka av Itras By, The Imposters, To Serve Her Wintry Hunger och King for a day, men dem har jag inte hunnit kika på än).

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Om du fortfarande vill ha tips på spel att läsa och recensera vore det kul att höra dina intryck och tankar om Barkhäxan. Det verkar uppskattas i stugorna men jag har hittills inte läst någon recension, varken positiv eller negativ.

Henke

pappa;n307148 said:
Om du fortfarande vill ha tips på spel att läsa och recensera vore det kul att höra dina intryck och tankar om Barkhäxan. Det verkar uppskattas i stugorna men jag har hittills inte läst någon recension, varken positiv eller negativ.
..den har jag också köpt :)