Nässe;n295698 said:Jag är bara en sån sucker för fysiska ex. Vägrar läsa på skärm, och skriva ut känns... sladdrigt...
Ojdå, jag har nästan gått över helt till pdf:er. Tycker det är bekvämt att kunna läsa på ipad i sängen när alla andra somnat.

Nässe;n295698 said:Jag är bara en sån sucker för fysiska ex. Vägrar läsa på skärm, och skriva ut känns... sladdrigt...
Bifur;n295725 said:Svenska äventyr. De är ofta underrecenserade (många köper dem ändå själv) och därför är deras styrkor och svagheter ibland otillräckligt belysta (alltså i närtid, inte 10 år senare).
Henke;n295754 said:Påtal om det så har jag länge varit nyfiken på "Sju porträtt av Elvira Wallin" till Svenska Kulter.
Nässe;n295769 said:Jag minns det som att jag tyckte det var riktigt bra. Konstigt att det inte spelas mer. Men settingen är svår, att vara onda kultister.
Henke;n295871 said:Just att spela kultist har jag nog aldrig haft något sug efter, men om kampanjen är bra så kanske det är värt det iaf?
Henke;n295672 said:Jag har en liten lista med spel som jag funderar på att köpa så dem får du gärna ge lite tankar kring:
In a Wicked Age, InSpectres, Follow, Bliss Stage, Spione, Zombie Cinema, Itras by, Smoke & Glass, The Imposters, KARMA: A Roleplaying Game About Consequences, Tall Pines, A Surreal Murder Mystery Game, To Serve Her Wintry Hunger, Fear's Sharp Little Needles, The Quick, Puncture Wounds, It´s Complicated, King for a Day, Rad-Hack, Maze Rats och Into The Odd...
pappa;n307148 said:Om du fortfarande vill ha tips på spel att läsa och recensera vore det kul att höra dina intryck och tankar om Barkhäxan. Det verkar uppskattas i stugorna men jag har hittills inte läst någon recension, varken positiv eller negativ.