Nekromanti Öppen fråga till... Dimfrost!

Dimfrost

Special Circumstances
(Egentligen har jag paus från forumet men det här var jag ju tvungen att svara på.)

Antingen får du snacka med grävlingen som bor bredvid lönnkrogen vid vägskälet nära Mnebs kullar och Ktorosfloden: han känner till nedgången till spegelsalarna, och hur man hittar vägen genom labyrinten till de dunkla kamrarna där vi sammanträder och smider lömska planer.

Eller så är det ett samlingsnamn (skällsord?) kläckt av Mogge för oss som gillar zeppelinare, oändliga städer, apor, värjor och annat essentiellt. I så fall är du nog medlem utan att veta om det. :gremlaugh:

/Dimfrost

Sodivra

Champion
Jag tror att man bara måste hänga en massa i vrållådan. Eller ja, det är det viktigaste iaf.

:zeppelinare:

Morgoth

Swashbuckler
Jag tror att man bara måste hänga en massa i vrållådan. Eller ja, det är det viktigaste iaf.

Det stämmer nog inte riktigt, för det finns ju flera som hänger i vrållådan utan att snacka om te och apor och grejer.

En person som jag själv aldrig riktigt har betraktat som en del av syndikatet är Storuggla själv, som liksom en kontrast gentemot hela zeppelinarsnacket mest profilerar sig genom att göra sin förvirring till en konstform.