Nekromanti ändrings tiden ahr gått ut

Feuflux

omjonasson.se
Tänk om du startar en ny tråd och massvis med folk svarar. Sedan, efter femtioelva timmar så ändrar du ditt inlägg till "alla som svarar på det här är dumma i huvudet". Hur skulle det se ut? (Ber om ursäkt för det extremt dåliga exemplet)

Jag tycker det är bra med en tidsgräns så att man inte kan gå in långt i efterhand och ändra innebörden i ett inlägg som många redan har svarat på. Sedan om just en halvtimme är en bra gräns är en annan fråga, jag tycket dock att det funkar prima.

Netfeed

Swashbuckler
jag har startat en tråd på kulturforumet för att folk skall lista sina favoritförfattre, dettta var igår och nu skulle jag vilja ändra min lista....
får jag det? nepp

Balderk

Swashbuckler
Det går ju alltid att göra ett nytt inlägg (som svar på ditt eget eller på någon annan) där du skriver ändringarna i din lista...

/Balderk, som rusar till Kultur-forumet :gremsmile:

Balderk

Swashbuckler
Jo jag håller med... Jag brukar upptäcka stavfel och sådant efter ändringstiden gått ut, då är det jobbigt. Nån gång hade jag också skrivit något jättekonstigt so jag inte kunde ändra på... :gremfrown:

Men nu gav jag dig bara tips på hur du kunde göra för att göra det bästa som möjligt av situationen...

/Balderk

Netfeed

Swashbuckler
tillexemple mitt otroligt fula ahr skulle kunna ändras till har :gremwink:
så kan det gå när man skriver för snabbt

Balderk

Swashbuckler
Ja sådant där skriver jag hela tiden... Och det är väldigt jobbigt när det inte går att ändra... De borde ta bort det där med ändringstid, eller förlänga den till ett dygn.

/Balderk