(äventyr) Lightning Strikes (not once but twice)

Quadrante

Grisbonde
Sådär, nu är del ett spelbart och jag har bara de "sista tio procenten" kvar ...aka hälften av arbetet
Bråkar lite med gridkartor, det är verkligen inte min grej. Men tänker att jag ska göra sånt den här gången.

Apartment_42A.png

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Sådär, nu är del ett spelbart och jag har bara de "sista tio procenten" kvar ...aka hälften av arbetet
Bråkar lite med gridkartor, det är verkligen inte min grej. Men tänker att jag ska göra sånt den här gången.

Måste säga att jag gillar kartan. Den gav mig väldigt bra överblick väldigt snabbt, utan att jag behövde fokusera för mycket eller lägga tid på att försöka tolka informationen.

Quadrante

Grisbonde
Kastar om ordning på några sidor, flyttar runt lite bilder. Tänker inleda med en faximiltidning (sortof) innan all annan text. Gör en bunt platskartor, trots att det inte riktigt är min grej. Men hej, gottodowhatthedodois eller hur man nu säger. Tror ändå att det blir helt okej. Lite tydligare.

Venue.png

Last edited:

Quadrante

Grisbonde
Eftersom jag inte gjort den än, kan jag lika väl passa på och fråga.
Intresserad av åsikten, kanske gör som jag vill ändå :)

Hur vill ha en tidslinje?

Helst bara som text, eventuellt punktlista.

Grafiskt visuellt, med textrutor.

God45

#PrayersForBahakan
Eftersom jag inte gjort den än, kan jag lika väl passa på och fråga.
Intresserad av åsikten, kanske gör som jag vill ändå :)

Hur vill ha en tidslinje?

Helst bara som text, eventuellt punktlista.

Grafiskt visuellt, med textrutor.
Gillar punktlista i vanliga fall... Men du är så grymt bra på det grafiska att du nog kan göra det ännu bättre.

Quadrante

Grisbonde
Nu är del ett klart (igen) ... lite omstrukturering, tydligare sidordning, punktlistor och faximiltidning.

Har börjat på spelledaranteckningarna, nästa blir nog tidslinjen upp till äventyrets start. Inte ett måste att ha, men kan vara till nytta för en spelledare.
Vill man ha en samling bilder och korta beskrivningar av alla viktiga (och oviktiga) personer?