Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Re: Amenvafan!
Skumt det där. Undrar om det är en konstig balans i spelet över lag eller om vi helt enkelt har gjort dåliga warbands att möta våra kolosser med.
(och om det är någon moderator på forumet som blir sur för att vi kör lite privatsnack så här så vill jag bara påpeka att vem som helst är inbjuden att delta i diskussionen)
Nu måste jag gå och köra en provmatch mellan min fiendish tyrranusaurus och en äventyrargäng. Återkommer med resultatet.
- Vulf
Ingen av de gigantiska, men jag körde en provomgång mot min 104-poängs frost giant idag. Det var ren förnedring. Trots att både dridern och min red wizard var med i utmanargänget så fick de bögstryk (tänk då på att red wizard har riktigt jävla elaka eldbesvärjelser samtidigt som frostjätten är extra känslig för eld!).Förresten: Har du provat att låta dina gigantiska pjäser få möta dina vanliga smågubbar någon gång?
Skumt det där. Undrar om det är en konstig balans i spelet över lag eller om vi helt enkelt har gjort dåliga warbands att möta våra kolosser med.
(och om det är någon moderator på forumet som blir sur för att vi kör lite privatsnack så här så vill jag bara påpeka att vem som helst är inbjuden att delta i diskussionen)
Nu måste jag gå och köra en provmatch mellan min fiendish tyrranusaurus och en äventyrargäng. Återkommer med resultatet.
- Vulf