Jag är väl som mest en OK spelledare. Jag är alldeles för dålig på att komma på nan och alldeled för lat för att ens spalta upp en namnlista, då kan ni ju tänka er hur mycket tid jag lägger på andra förberedelser. Jag suger big time för att jag har köpt ett spel (L5R), fått alla i spelgänget att göra karaktärer och allmänt fått dem uppspelta om spelet, utan att ha en ända aningn om vad jag ska spelleda med dem, jag har inte den minsta äventyrsidé och det börjar raskt likna ett writers block (vad det nu heter på svenska).
Jag suger för att jag aldrig kan holla intresset uppe för mina egna kampanjer en längre tid, efter ett tag så tappar jag helt intresset för att fortsätta spelleda kampanjen. Detta inträffar oftast när jag kört alla idéer jag hade innan jag satte upp kampanjen.
/Marcus
Jag suger för att jag aldrig kan holla intresset uppe för mina egna kampanjer en längre tid, efter ett tag så tappar jag helt intresset för att fortsätta spelleda kampanjen. Detta inträffar oftast när jag kört alla idéer jag hade innan jag satte upp kampanjen.
/Marcus