Det föga förvånande svaret är att olika spelare verkar ha haft kul med olika saker i settingen
.
Vi har pratat lite om Chronopia i olika trådar (skrivutmaning, bokcirkel, skvalkanal mm). Vissa är purister och gillade Chronopia precis som det var. Andra vill ha det ungefär som förut, men plocka bort vissa delar. Återigen andra gillade estetiken (alver i kråsskjorta på struts) och återigen andra ville mest ha ”galen stor fantasystad med extra allt).
Utan att gå för långt off topic så dumpar jag lite länkar till tidigare diskussioner för den som är intresserad.
Varmt välkommen att rösta fram de två bästa bidragen i enbladsutmaningen Chronopia: välkommen till mitt kvarter - en ensidig utmaning! Alla som vill får vara med och rösta, oavsett om du lämnat ett (eller flera) bidrag i tävlingen. Du hittar alla bidragen i den här delade google drive foldern...
www.rollspel.nu
Ibland vill man bara skriva någon kort tanke, slänga ur sig en snabb fråga, eller presentera ett koncept som har med Chronopia att göra men känner att en hel tråd är lite overkill. Det är vad jag tänker att den den här tråden ska vara till för. Det finns redan två trådar rörande svartblod om...
www.rollspel.nu
Välkommen till WRNU Rollspelsbokcirkels femte diskussionstråd. I den här tråden läser vi rollspelet Chronopia, och delar med oss av våra tankar, åsikter och funderingar! Tiden har till slut kommit till Chronopia. Diskussioner runt spelet föres med fördel här i tråden, i WRNUs vrållåda på...
www.rollspel.nu