Nekromanti 13. The Nightmare

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,713
Location
Rissne
Ska förresten påpeka att jag såklart släpper den med en CC-BY-licens. Använd, klipp, sälj, whatever.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,713
Location
Rissne
solvebring said:
Så; nån timmes jobb för Wilpers skull.
Öh, va?
Wilper ville ha tarotkort till nåt rollspel och frågade vilka som ville vara med. w176 gjorde "The Princess" t.ex, och jag gjorde "The Nightmare". Jag har egentligen dålig koll på vad det var för rollspel egentligen, men jag anmälde mig frivillig eftersom det kändes som (och var!) en skön distraktion från resten av mitt liv just nu...
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,753
krank said:
Jag har egentligen dålig koll på vad det var för rollspel egentligen, men jag anmälde mig frivillig eftersom det kändes som (och var!) en skön distraktion från resten av mitt liv just nu...
Witch Quest! Det japanska rollspelet där man spelar häxa eller katt (varje häxa har en katt, så det är parspel).

Superhärligt mardrömsmonster! :gremsmile:
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,713
Location
Rissne
DeBracy said:
Witch Quest! Det japanska rollspelet där man spelar häxa eller katt (varje häxa har en katt, så det är parspel).
Ah. Så var det kanske =)

DeBracy said:
Superhärligt mardrömsmonster! :gremsmile:
Tack =)
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
krank said:
solvebring said:
Så; nån timmes jobb för Wilpers skull.
Öh, va?
Wilper ville ha tarotkort till nåt rollspel och frågade vilka som ville vara med. w176 gjorde "The Princess" t.ex, och jag gjorde "The Nightmare". Jag har egentligen dålig koll på vad det var för rollspel egentligen, men jag anmälde mig frivillig eftersom det kändes som (och var!) en skön distraktion från resten av mitt liv just nu...
COOLT! :gremlaugh:
Jag vill också!

... Kanske kan försöka nån dag.

Öh, har han någon tråd eller vad?
 
Top