Öh, va?Så; nån timmes jobb för Wilpers skull.
Wilper ville ha tarotkort till nåt rollspel och frågade vilka som ville vara med. w176 gjorde "The Princess" t.ex, och jag gjorde "The Nightmare". Jag har egentligen dålig koll på vad det var för rollspel egentligen, men jag anmälde mig frivillig eftersom det kändes som (och var!) en skön distraktion från resten av mitt liv just nu...solvebring said:Öh, va?Så; nån timmes jobb för Wilpers skull.
Witch Quest! Det japanska rollspelet där man spelar häxa eller katt (varje häxa har en katt, så det är parspel).krank said:Jag har egentligen dålig koll på vad det var för rollspel egentligen, men jag anmälde mig frivillig eftersom det kändes som (och var!) en skön distraktion från resten av mitt liv just nu...
Ah. Så var det kanske =)DeBracy said:Witch Quest! Det japanska rollspelet där man spelar häxa eller katt (varje häxa har en katt, så det är parspel).
Tack =)DeBracy said:Superhärligt mardrömsmonster!
COOLT!krank said:Wilper ville ha tarotkort till nåt rollspel och frågade vilka som ville vara med. w176 gjorde "The Princess" t.ex, och jag gjorde "The Nightmare". Jag har egentligen dålig koll på vad det var för rollspel egentligen, men jag anmälde mig frivillig eftersom det kändes som (och var!) en skön distraktion från resten av mitt liv just nu...solvebring said:Öh, va?Så; nån timmes jobb för Wilpers skull.