Jag håller på att skriva ett äventyr, och dead line börjar närma sig läskigt fort. Äventyret utspelar sig i... låt oss kalla det ett labyrintsystem, med 27 rum. Vad jag eftersöker är lite tips till händelser i dessa rum. Naturligtvis behövs inte 27 tuffa saker (nått rum måste ju vara tomt också ), men ungefär 15 händelser är jag i behov av, så alla idéer uppskattas!
Med händelse menar jag exempelivis:
<ul style="list-style-type: disc">[*]en gåta måste lösas för att komma vidare (klassiker) [*] en missla gråter i ett hörn[*] taket rasar (åh, de härliga drakborgenminnena!)[*] den mystiska mannen i hörnet
[/list]
Hela äventyret är så mysigt att jag är alldeles varm inombords, så efter att det har speltestats kanske det blir publikt, vem vet?
Med händelse menar jag exempelivis:
<ul style="list-style-type: disc">[*]en gåta måste lösas för att komma vidare (klassiker) [*] en missla gråter i ett hörn[*] taket rasar (åh, de härliga drakborgenminnena!)[*] den mystiska mannen i hörnet
[/list]
Hela äventyret är så mysigt att jag är alldeles varm inombords, så efter att det har speltestats kanske det blir publikt, vem vet?