Metropolitan Police
Jag tillhör patrull och insatser, min farsa steg upp till Krim och fick skrivbord och grejer. Min farfar tog samma jobb som jag harnär han och farmor flydde från Australien till NeioSeül, han blev snut.
Skräddarsydd
Jag är skräddarsydd i min mors livmoder till att bli hårdsnut, min äldre syster som mina föräldrar älskar mer fick bättre förutsättningar och mer intellekt och är nu någon slags chef i Firman.
De gjorde mig stor och stark från början och redan i livmodern gjordes min vänstra ögonhåla större för irögat de skulle operera in på min 19 års dag. Jag bänkar 230 utan motivator, jag är 205cm lång mina asiatiska kollegor kallar mig Oni-Gaijin, jag har inte råd med att uppgradera mitt lingoimplantat så kan kan bara Koreanska/Street/Engelska/Kantonesiska. Men det ska betyda något som jättelikutlänning på japanska och det stämmer väl.
Familj
Jag är trettio år, gift med en fem år äldre polistekniker vi träffades på en snutbar efter jobbet. Hon är underbar. Vi har två skräddarsydda barn som är perfekta och en familjehemlighet vi har ett tredje barn fött i lönndom Lillen. Min fru älskar honom mest men jag är orolig som fan vad det ska bli av honom. Det är ju inte olagligt att ha fler än två barn men han får ju inte gå i Firmansskola. Vi har köpt en asdyr Teddyrob som tar hand om barnet när vi jobbar och våra skräddarsydda barnbördshus i förskolan.
Patrullen
Vi är mellan två och fyra i patrullsvävaren. Alla bär Firmans uniform och kroppspansar. Vi har heltäckande stridshjälm och Sköld i fordonet. Vapen: Firmans pistol, tårgasgranat, flashandbang och en tonfa
I fordonet finns för tung insats gausgevar, handhållen gatling och två automatkarbiner med hylslös ammo. Pappers arbetet som blir av tung insats gör att dessa saker sällan används.
Alla snutar på gatan har ett ”svart” backup vapen. Själv har jag ett hederligt gammalt autohagel.
Firman
Mitt patrullområde är sektor 27-31 består mestadels av ickerobotiserad klädtillverkning, illegala fiskodlingar, små barer och matställen två gängstyrda bostadplex. Firman vill att deras kläder produceras alltså är det upp till snuten att hålla kriminaliteten på en rimlig nivå så att arbetarna törs gå och jobba. Firman har också bestämt att de droger som får förekomma i området ska säljas på något av deras fem apotek. All annan drogförsäljning eller hantering är förbjuden och straffbar.