pellejones
Grisodlare
De har en egen discord som är länkad under klippet. Den är aktiv. Han postar nya foton då och då på Year Zero discorden.Uj, 2h... Hittar inget när jag googlar. Är det aktivt?
De har en egen discord som är länkad under klippet. Den är aktiv. Han postar nya foton då och då på Year Zero discorden.Uj, 2h... Hittar inget när jag googlar. Är det aktivt?
Jepp, stora delar av Östasien är levande cyberpunk redan idag.Gjorde en studieresa till Bangkok. Det går verkligen inte att vara i Asien utan tänka cyberpunk. En grej som man verkligen måste ha med är kanaler på marknivå med mängder av mer eller mindre custom-made båtar av olika slag som far fram. Long tail boats känns väldigt cynerpunk!
Jag har varit i Bangkok innan men bara tittat in i China Town tidigare. Nu spenderade vi en halv dag där. Oerhört coolt! Ett MC-bud som kommer körandes i en bazar-gränd där man knappt kan sig fram till fots är sån skönt cyberpunkig scen. Det hade också flyttat in hippa barer i gamla övergivna 5-våningshus som mest kändes som ruiner. Väldigt Sprawl!
Häftigt! Liknande städer är lite av ett drömresmål för mig, som älskar cyberpunk och typ aldrig varit utanför Europa (bortsett från några timmar i Marocko).Gjorde en studieresa till Bangkok. Det går verkligen inte att vara i Asien utan tänka cyberpunk. En grej som man verkligen måste ha med är kanaler på marknivå med mängder av mer eller mindre custom-made båtar av olika slag som far fram. Long tail boats känns väldigt cynerpunk!
Jag har varit i Bangkok innan men bara tittat in i China Town tidigare. Nu spenderade vi en halv dag där. Oerhört coolt! Ett MC-bud som kommer körandes i en bazar-gränd där man knappt kan sig fram till fots är sån skönt cyberpunkig scen. Det hade också flyttat in hippa barer i gamla övergivna 5-våningshus som mest kändes som ruiner. Väldigt Sprawl!
En cool grej med Bangkok är att det är rätt usel infrastruktur. I många stora städer kan man förflytta sig hyfsat effektivt med metro odyl men i Bangkok är fortfarande det snabbaste och effektivaste sätter att åka båttaxi på kanalerna!Häftigt! Liknande städer är lite av ett drömresmål för mig, som älskar cyberpunk och typ aldrig varit utanför Europa (bortsett från några timmar i Marocko).
Men nu när du fått inspiration utgår jag ifrån att du är i full färd att färdigställa spelet?
Det är iaf med på vår inoficiella lista på saker vi vill göra under Astrolab Game Studio. Men den listan är rätt lång i dagsläget...Men nu när du fått inspiration utgår jag ifrån att du är i full färd att färdigställa spelet?