Nekromanti 2097

God45

#PrayersForBahakan
Det har kommit till min kännedom att 2097 kommer lämna forumet när hon når så många poster som hennes namn är.

Det här är posten där vi tackar henne för saker hon gjort, pratar om minnen vi har av henne och säger hej då.

Personligen vill jag säga att du fick tillbaks mig till forumet efter en lång tid borta genom en rad briljanta och insiktsfulla poster. Tack för det :) Och jag tycker att det är jätte, jättesynd att du kommer lämna oss och önskar att du stannar kvar.

RasmusL

Champion
Jag vill tacka för en massa intressanta diskussionsstarter som verkligen fått mig att tänka. Du är en stor tänkare och av allt att döma en fin människa!

Jag önskar också att du stannar!

Jocke

Man med skägg
Jag tror att det var Hunter S Thompson som beskrev 2097 bäst.
One of gods own prototypes. A High-powered mutant of som kind never even concidered for mass production. To wierd to live and to rare to die.
Hatten av!

2097

deleta mitt konto tack
Mina kära samhällsmedborgare. Nu är det såhär att ni har drabbats av en nummervidskeplig nittiotals hippietant.
Jag lämnade ett par dagar vid 100 inlägg, en vecka vid 1000 inlägg. Och nu… längre…?!
För alltid? För ett år? För en minut…?

Och varför? För att diva mig, för att få höra folkets jubel och tårar, för att få bekräftelse, för att jag är ego, för att jag vill ha ro, för att jag vill få nåt gjort här hemma?

Jag vill att ni kommer ihåg dialektik (och syntes) mellan å ena sidan målmedveten design, filosofi, teori, funderande, matematik, analys, tvärvetenskapsperspektiv, och å andra sidan seriöst och öppetsinnat speltestande. Testa den metod du har fått för dig är bra, men också motsatsen.

Tre solar

Hero
Jag vill sälla mig till hyllningskören. Under de senaste månaderna har forumet varit spännande och idérikt på ett sätt som det var år sedan vi såg senast. Det är enbart 2097s förtjänst. Inte för att det bara är 2097 som skrivit bra saker, utan eftersom alla andra började skriva bättre och mer intressanta saker för att inte behöva skämmas bredvid hennes inlägg.
Hurra!

Ram

Skev
Även jag känner sorg att du skall lämna och tycker varje dag i exil är en dag för mycket. Så, ego-boost också: Du är intressant. Mycket få människor är intressanta. Och du skall veta att min normala främsta komplimang till människor är "du duger" så intressant är ett extremt högt betyg. :)

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
*Funderar på att logga in som 2097 och posta ytterligare ETT inlägg i hennes namn …*

.113

Swashbuckler
Dante;n246688 said:
*Funderar på att logga in som 2097 och posta ytterligare ETT inlägg i hennes namn …*
Kan ni inte bara döpa om hennes profil till 9999?

.113

Swashbuckler
Måns;n246691 said:
Eller ändra nicket till 20097?
Eller det.

Tack för tiden här iaf, den va kort och ösig och även om jag jog missade en del så lärde jag mig iaf något

Nässe

Myrmidon
Oj vad tråkigt att höra- instämmer med övriga. Tycker dina (om du nu läser i forumet) inlägg varit helt amazing.

Skarpskytten

Ödestyngd världsvandrare
Tack för den här tiden - lycka till med spelandet!

För oss som är kvar sänker sig mörkret igen, men vi kommer inte att glömma ljuset.

Feuflux

omjonasson.se
Så det är massvis med inlägg om dagen, eller inga inlägg om dagen som gäller alltså? Har du hört talas om lagom? :grin:

Lycka till med att få saker gjorda där hemma (och de andra sakerna du nämnde) och så syns vi forthoppningsvis här igen snart.

Caligo

Swashbuckler
Hoppas vi hörs snart igen, 2097. Du har skrivit massor av bra inlägg. Kom tillbaka med fler djuplodande och intressanta inlägg när du hämtat lite kraft!!

Björn Wärmedal

Björning Wheel
I chatten kan ingen räkna dina inlägg! :D

Andra säger saker bättre än jag. Jag kommer bli jätteglad när du kommer tillbaka!

Genesis

Ni dés ni maître
2097 har visat att vi inte kan skylla ett halvdött forum på dålig mjukvara.

ceruleanfive

Bläckfisk
Aschdå, jag som just börjat få upp ögonen för sandbox. ;)

Vi får sikta på att bygga en 2097-signal att lysa upp på himlen när forumet behöver dig som mest.