Fast du skriver saker fortare än den här gubben hinner läsa dem. Vilket är synd, för det du skriver är tänkvärt och kunnigt. Så kanske nedåttjack istället, så vi som inte har så mkt tid kan hänga med?2097;n327285 said:Ja jo men ni får skramla ihop till lite syra åt yours truly om jag ska kunna hålla takten #lsd
Min polare Vincent håller på att försöka skriva ihop en sån! Men hittills är det precis som du säger, dvs virr to the max! Den här tycker jag är typ viktigast. Och här hittar du en hel drös av olika texter.Zire;n327373 said:Rädslan är ju att du plötsligt ska vara försvunnen en dag igen...
Men hur är det, har du någon sammanhängande text om "Rollspel a la 2097"? Som det är nu är det guldkorn här och där, men det är svårt att se hela bilden!
Regel 3: Respektera lagen. Posta inget som är olagligt enligt svensk lag och uppmuntra heller ingen annan att bryta mot svensk lag.
6. Posta inte om du inte har något relevant att säga. Att översålla forumen med innehållslösa inlägg räknas som spammande – även om du faktiskt inte säljer något. Om du vill visa att du håller med någon utan att själv tillföra något nytt till ämnet, eller om du vill besvara en fråga och svaret ryms i ämnesraden kan det vara okej att posta ett NT-inlägg (no text, dvs. ett inlägg utan annat innehåll än vad som ryms ämnesraden) – men gör det sparsamt.