Nekromanti 20procent rabatt på Lulu.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Lulu är svindyrt nuförtiden, frakten är rena rånet.

Men om man ÄNDÅ vill ha något därifrån så är nog just nu en bra tidpunkt. Om man anger promotionkoden SANTA305 får man 20% rabatt, upp till $50.

Gäller bara idag, så vela inte för länge.

CapnZapp

Myrmidon
Du säger det själv - 20% är inte på långa vägar tillräckligt stor rabatt för att handla av Lulu.

Sedan ogillar jag av princip erbjudanden som inte bara avser att skapa ogenomtänkta spontanköp utan specifikt att hetsa fram dem.

Möller

Hubert Hortlax
CapnZapp said:
Sedan ogillar jag av princip erbjudanden som inte bara avser att skapa ogenomtänkta spontanköp utan specifikt att hetsa fram dem.
Kan hålla med men studerar man Lulu under tid vet man att det kommer ett sånthär erbjudande två gånger om året ungefär. Så man kan sitta och vänta på att köpa tills erbjudandet kommer.

wilper

Vakna! Stig ur din grav Zombietråd!

Right, Lulu har 20% igen för de invigda.

TRICK305, erbjudandet går ut 1 Nov.

wilper

Re: Vakna! Stig ur din grav Zombietråd!

Jänkarna firar alla veteraner som har överlevt krigen bortom haven, och minns de som inte gjorde det. Lulu firar med 20,10% rabatt. Men bara IDAG!

VETSDAY305 är koden, som gäller på allt, till skillnad från de tidigare koderna som bara gällt på delar av sortimentet.

Har du gått och kikat på något? Nu är det läge att slå till. I min profil (klicka på den blinkande ikonen i min sig) på Lulu länkas en massa svenska spelmakare för den nyfikne.

wilper

Nytt erbjudande. GROUND eller GROUND305 för fri frakt, upp till $100. Det kan vara läge att köpa den där boken som du velat ha...

(Host, host, världens bästa rollspel: Medan världen går under. Host, host.)

Står inget om att det bara gäller jänkare, har dock inte testat själv än.

CapnZapp

Myrmidon

Kanske dags flytta denna spam/reklam-tråd och dina försök att sälja in Lulu någon annanstans än det allmänna rollspelsforumet...?

Rickard

Urverk speldesign

wilper said:
Nytt erbjudande. GROUND eller GROUND305 för fri frakt, upp till $100.
Äntligen blir det värt som spelmakare att kunna beställa hem större upplagor av sitt spel. Lulu borde verkligen skaffa sig ett bättre avtal vad gäller frakt.

/Han som normalt hade missat det här då han inte längre prenumererar på nyhetsbrevet

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.

CapnZapp said:
Kanske dags flytta denna spam/reklam-tråd och dina försök att sälja in Lulu någon annanstans än det allmänna rollspelsforumet...?
Det är väl alltid bra med tips?

Men visst, jag kan göra Wilper sällskap om det får dig att må bättre: passa på att köpa Leka med elden, ett nybörjarrollspel som innehåller enkla regler och ett äventyr till det. Enkla instruktioner hur man spelar det och allt som behövs finns där i.

Leka med elden finns här.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member

Jag kan faktiskt hålla med om att trådar som denna inte riktigt platsar på Rollspels-forumet – och egentligen inte på något forum (med de kategorier vi har idag). <div>
</div> <div>Dessutom är ämnet av informationskaraktär, och bjuder inte direkt in till diskussion. </div> <div>
</div> <div>Så jag skulle nog helst se att sånt här läggs upp som nyhetsnotiser i vårt artikelsystem i stället. </div> <div>
</div> <div>Det sagt: <moderator-mode><b style="background-color: rgb(255, 255, 0);"><font class="Apple-style-span" color="#FF0033">Tycker du att en diskussion bryter mot forumets regler och riktlinjer ska du anmäla det med den lilla »Anmäl-knappen«. Du ska inte ägna dig åt hobbymoderering.</font>[/b]</moderator-mode> </div>

wilper

[OT] Lulu-reklamens vara eller icke vara.

Artikelsystemet saknar dock fortfarande kommentarsmöjligheter. Jag vet att Gardener är väldigt förtjust i artikelsystemet, men innan det får diskussionsstöd är det en blindtarm EMRÅ.

Vidare tycker jag att den här tråden har ett existensberättigande, det finns massor med hyllade smala spel (Version noll och Matine tex, för att inte tala om mängder av engelskspråkiga spel), som bara går att köpa genom Lulu. Och Lulu har på senare år fått väldigt hög frakt.

Jag menar att det är, om inte av allmänt, så ändå av intresse för tillräckligt många att få veta när det finns prissänkningar där, att motivera att det uppmärksammas på forumet.

CapnZapp

Myrmidon
Re: [OT] Lulu-reklamens vara eller icke vara.

Jag förstår du vill väl, men öppnar forumet upp för att uppmärksamma vareviga drajv Lulu har så gäller väl det rimligtvis även för alla andra rollspelsförsäljare?

Med vilket jag givetvis försöker säga att jag inte tycker Lulus utbud av svenska rollspel ska ge just den sajten frikort eller särbehandling.

Om jag får ge ett exempel på var jag finner att det fungerar bra, så har Rpg.net ett tillfredställande upplägg. Motsvarigheten till detta forum heter "RPG open" och där är inte en tråd som denna välkommen. Istället hänvisas den till det särskilda forumet "Ads/Promo".

(Att använda Anmäla-knappen är uppfattat. Hoppas det är okej att jag här utvecklar min position från mitt förra något korta inlägg, nu när andra sagt sin inställning)

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in

Frågan om ett "Ads/Promo"-forum har jag tagit upp på redaktionsforumet. Om även övriga användare är intresserade av att diskutera saken kan det tas på rollspel.nu-forumet.

tull

Hero

Svarte faraonen said:
Frågan om ett "Ads/Promo"-forum har jag tagit upp på redaktionsforumet. Om även övriga användare är intresserade av att diskutera saken kan det tas på rollspel.nu-forumet.
Det låter som en superbraidé! Gör det gärna liknande forumet "forumrollspel" så man slipper se nya inlägg under "senaste inlägg"!

hakanlo

Hero

Jag tycker det vore en bra idé. Jag har själv i tidigare förslag önskat en sammanställning över vilka spel som finns, vad de kostar och hur man får tag i dem. Och med "vilka spel" menar jag främst spel som forumiter här skapat (även om det för all del hade varit intressant med en sammanställning över alla svenska eller all världens existerande spel, tycker jag att det är just aktiva forumiter som gärna bör synas först).

Rent allmänt tycker jag att detta forum skulle tjäna på att de som är här och skapar spel också får bra möjlighet att marknadsföra dem.

/Håkan, som nyligen införskaffade Medan världen går under, till stor del pga Wilpers hostattacker i denna tråd

Rickard

Urverk speldesign

Hakanlo said:
Jag tycker det vore en bra idé. Jag har själv i tidigare förslag önskat en sammanställning över vilka spel som finns, vad de kostar och hur man får tag i dem. Och med "vilka spel" menar jag främst spel som forumiter här skapat (även om det för all del hade varit intressant med en sammanställning över alla svenska eller all världens existerande spel, tycker jag att det är just aktiva forumiter som gärna bör synas först).
Det här har inte synts på forumet, men folk som trycker saker via Lulu har gått ihop och länkar till varandras spel. wilper skrev detta i ett tidigare inlägg. Så klicka på hans Medan världen går under-länk och du ser vilka rollspelsmakare som finns där ute på Lulu. Detsamma gäller även på Facebook.

Konsumentupplysning ftw.

/Han som oroas för att folk inte ska kunna göra följande trådar längre

wilper

Jo det hade varit kul. Jag spelar ju andra spel än mina egna också.

hakanlo

Hero
Re: [OT] - nu ännu mer OT

Ännu mer OT:

Förbaskat fiffigt spel förresten, det där Medan världen går under. Drygt $3 för PDF:en, kostade det. Klart värt det bara för konceptets skull. Hoppas på att få möjlighet att testa det skarpt...

wilper

Vad jag köpte nu när det ändå var gratis frakt.

Mythic Russia, som jag har kikat på länge.

Grey Ranks Kommer att passa fint bredvid Montsegur 1244 i min rollspelshylla, sorterat under Å. Å för ÅNGEST.