Nekromanti 2320AD släppt!

NilsK

Ligist
Japp, några år försenat har Quicklink till slut lyckats släppa en ny och uppdaterad version av gamla sf-klassikern 2300AD. Värt att notera att det här är en sorts betarelease, de jobbar fortfarande på den slutgiltiga layouten och ska lägga in mer illustrationer osv men efter allmänt begär släpper de den här versionen först. Man får alltså slutversionen så fort den är färdig om man köper den här. (Det ser dock inte pjåkigt ut nu).

Spelet finns att köpa här

Forum finns här

Storuggla

Champion
Va? Va? Vadå? Du skojar? Jag vägrar tro på det förän jag har det i mina sviniga små händer! Speciellt med Quicklink...

Storuggla, seeeg drivethrough idag

NilsK

Ligist
Finns att köpa på QLIs egna sida och på RPGNow också om Drivethru knasar.

Verkar riktigt jävla apballt faktiskt, har ju kikat på speltesten förut och det blev imponerad.

Storuggla

Champion
Äger nu pdfen. Drivethrough verkade ligga nere en kort stund, snorsegt var det men sen gick det bra. Ser okej ut, med tanke på att det inte är den färdiga utgåvan. Regler och sådant kan jag inte gå in på efter en snabb bläddring, men det ser vettigt ut. Mmm, 2300AD fast uppdaterat... :gremlaugh:

Storuggla, bye bye birdie

NilsK

Ligist
Ok, nu har du haft tid att läsa härket, hur är det???

Berätta alla saftiga detaljer.

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Ok, nu har du haft tid att läsa härket, hur är det???"

Oroa dig inte, Storuggla kommer att recensera det och lägga upp en ordentlig artikel på framsidan. Eller hur Storuggla? :tekopp:

Storuggla

Champion
"Oroa dig inte, Storuggla kommer att recensera det och lägga upp en ordentlig artikel på framsidan. Eller hur Storuggla?"

Möh! Det är feckin' 375 sidor i en pdf att läsa, och jag har ett jobb att sköta! Men ja, det jag läst än så länge säger att det är nog det dödligaste d20-derivatet i stan. Och det är ballt. :gremgrin:

Storuggla, hem till vården

Dimfrost

Special Circumstances
Jag har hört talas om att man inte behöver läsa allt i detalj för att kunna recensera ett spel (i de fall spelet faktiskt existerar, alltså :gremgrin:).

/Dimfrost

dream

Hero
Superkul! *springer och köper*

Så.

När ska jag nu läsa detta?

När ska jag nu spela detta?

Nåväl, filen rpyder hårddisken fint i vilket fall... :gremlaugh: