Nekromanti 30-årspresent

Übereil

Swashbuckler
Jag har en kompis som fyller 30 i slutet av månaden och jag tänkte att jag skulle köpa någon present. Problemet är att jag inte har den blekaste vad jag ska köpa, vilket begränsas av den budget jag har (jag la under 300 på min systers 30-årspresent och inget på någon annan av mina vänners 30-årspresenter).

Så har ni några tips på saker som går på max ett par hundra som inte är choklad?

Übereil

!Paxen

Swashbuckler
Apropå böcker: Om din polare gillar vapen så har jag ett bra tips.

America's premier gunmakers, och det finns 3 olika. Colt, Remington och Browning. Böckerna finns på Bokus (är det någon som köper därifrån?) men jag har även hittat det i bokaffärer afk.

Denna är den om Remington. Jag kan säga det att illustrationerna som finns är vackra, det står mycket fakta om familjerna och fakta om dom olika vapnen. Själva böckerna är t om trevliga att hålla i.

Übereil

Swashbuckler
...den blivande 30-åringen är en småbarnsmor till förskollärare. Hon gillar böcker (fast hon har aldrig tid att läsa böckerna), historia (har jag för mig) och lajv.

Übereil, funderar på något lajvrelaterat

w176

Förlorad dotter
Något fint som går att använda lajvrelaterat som icke lajvrelaterat är fina skrivböckker och fjäderpennor.

Jag rekommnderar krops, för de brular allid vara leveranssäkra och bra.

Korps skrivgrejer