Nekromanti 300

Lindenius

Swashbuckler
Här kommer previews/produktionsfilmer på filmen 300. Klicka på nedastående länkar för serietidningsadaption, produktionsdesign, muskulösa hunkar samt rekvisita och kläder.

Film 1
Film 2
Film 3
Film 4

//erik. dodgar arbete i ytterligare fem minuter

Lindenius

Swashbuckler
Krigsonani!!!

Enjoy

<embed allowScriptAccess="never" width="570" height="285" scale="exactfit" src="http://www.ifilm.com/efp" quality="high" bgcolor="000000" name="efp" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" flashvars="flvbaseclip=2773069"></embed>

//erik. ser onekligen ganska koolt ut

Organ

Out of time, out of mind
Re: Krigsonani!!!

Ser mycket bra ut. Men var inte sista repliken i trailern ("Few stood up against many"-biten) snodd från Conan the Barbarian?

/Anders

Gurgeh

The Player of Games
Staff member

Hm... det ser rätt bra ut, men kändes ärligt talat rätt fånigt. Lite för många skäggiga män som skriker på ett överdrivet dramatiskt sätt, och så mycket testosteron i luften att bilden bli grumlig. Slappna av lite!

/tobias

Lindenius

Swashbuckler

Äh, det var taskig upplösning bara… :gremsmirk:

//erik. tycker det är kul med testosteron på bio… ibland… nä egentligen inte. Men den här tilltalades jag av. Mmmm... homoerotik.

Organ

Out of time, out of mind
Homoerotik (ot)

tycker det är kul med testosteron på bio… ibland… nä egentligen inte. Men den här tilltalades jag av. Mmmm... homoerotik.
När man talar om att något är "homoreotiskt" så är det förvånadsvärt ofta även extremt våldsamt. Värför är det så? Borde inte två män som hånglar vara mer erotiskt än två som slår skiten ur varandra? :gremconfused:

/Anders (inte helt seriös)

Olle Linge

Snigel
Alltså...

...jag tittade på filmen du länkade till innan jag läste originalinlägget. Jag trodde det var reklam för ett datorspel som handlar om krig. Det kanske säger en del.

Rosen

Myrmidon
Re: Homoerotik (ot)

Hm, den här hade jag missat.

Borde inte två män som hånglar vara mer erotiskt än två som slår skiten ur varandra?

Tjå, jämför med när två lättklädda tjejer brottas i en grop full med lera... (-:

--
Åke