Dito. Men om det går att skriva ut med bra kvalité är jag ruskigt intresserad.wilper;n260782 said:Hmm? Har de kommit så långt nu med skrivartekniken? Sist jag kikade på det så var utskrivna modeller för gryniga till och med för mig.
Ser fram emot resultatet. Till de döda tingen verkar det väl drägligt.drefk2000;n260815 said:kommer karaktärer snart(tm)
Om jag ordnar fram en testmodell och kan tänka mig att betala för besvär, tid och frakt - skulle du kunna tänka dig att skriva ut testmodellen och posta till mig då? Så kan jag skriva ut samma figur på min skrivare här hemma och jämföra resultatet.drefk2000;n260824 said:skrivaren är upptagen i trte timmar till, efter det skriver jag ut lite karaktärer
Det finns ju några hundra stycken iaf.anth;n260827 said:När det börjar finnas bra bibliotek med 3d-modeller att tanka ner. Man har ju inte tid och sitta att göra egna 3d-modeller
krank;n260826 said:Om jag ordnar fram en testmodell och kan tänka mig att betala för besvär, tid och frakt - skulle du kunna tänka dig att skriva ut testmodellen och posta till mig då? Så kan jag skriva ut samma figur på min skrivare här hemma och jämföra resultatet.
Har du gjort den själv eller hittar den någonstans? Ser ut som en bra testmodell, jag skulle gärna testa att skriva ut samma.drefk2000;n260858 said:En karaktärsmodell... jag har inte efterbehandlat den än. det jag har gjort är att ta bort supportmatrial, annars kom den ut så här ur skrivaren