Nekromanti 4-juli fyrverkerier på www.rollspel.com

Med anledning av den Amerikanska nationaldagen passar vi på att fira med riktigt mycket nytt material på www.rollspel.com.

Russinet i kakan är det kompletta supplementet Viking Saga (dock ej illustrerat), som tyvärr aldrig gavs ut.

För Westernspelare är de bästa godbitarna hittills Westernäventyret De Oskyldiga samt Westernartiklar om Montana och Klondike.

Nya artiklar till klassiska Mutant, om rollspelande i Tolkiens Midgård och steampunk har också dykt upp.

Dessutom finns specialerbjudanden på alla böcker Rävspel gett ut av aldrig skådat slag.

Varje dag veckan ut kommer ännu mer nytt material på www.rollspel.com - t.ex. Rosenius strippar, fler Western-äventyr, The Western Telegraph och senaste nytt från Westerfronten.

/a & t
tillbaka igen;-)

Rosen

Myrmidon
Re: En naken Rosenius (tämligen OT)

Möjligen fru Rosenius... fast det lär ni inte få se, nä.
Förresten, lägger man upp näckbilder på mig så kan kvinnliga sajtbesökare se det, och då måste min fru ge sig ut på en quest och döda dem allihop. (-:

Själv undrar jag mest vart stripparna ifråga tog vägen... 4:e juli var ju ett tag sen nu.

--
Åke

Storuggla

Champion
Re: En naken Rosenius (tämligen OT)

Förresten, lägger man upp näckbilder på mig så kan kvinnliga sajtbesökare se det, och då måste min fru ge sig ut på en quest och döda dem allihop. (-:

To put them out of their misery, eh? ^_-

Storuggla, retas på amerikanska!